Territorial

S’espera un grup molt potent

1a catalana. La FCF va anunciar ahir la proposta dels grups de la categoria, que serà definitiva si no hi ha cap sorpresa. Hi haurà quatre gironins, amb el dubte entre la Jonquera o el Girona B

La Fede­ració Cata­lana de Fut­bol (FCF) va pre­sen­tar ahir la pri­mera pro­posta dels grups de 1a cata­lana de la tem­po­rada que ve –si no hi ha cap sor­presa hau­rien de ser els defi­ni­tius–. Els qua­tre giro­nins (Banyo­les, Far­ners, Lla­gos­tera B i Girona B o la Jon­quera, segons el que faci el Pera­lada diu­menge) par­ti­ci­pa­ran en el grup 1. Aquesta tem­po­rada els acom­pa­nya­ran els equips de les comar­ques del Vallès Ori­en­tal i Occi­den­tal, el Bar­ce­lonès, Osona i el Bages. En aquest grup, hi haurà com a mínim qua­tre equips dels des­cen­dits de 3a (Júpiter, Man­lleu, Mun­ta­nyesa i Saba­dell B).

1. Banyoles
2. Cardedeu
3. Castellar
4. Farners
5. FE Grama
6. Júpiter
7. Girona B o la Jonquera
8. Llagostera B
9. Lloret
10. Manlleu
11. Manresa
12. Mollet
13. Muntanyesa
14. Sabadell B
15. San Cristóbal
16. Atlètic Sant Joan
17. Sant Cugat
18. Vic
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)