Barça B

Sensacions per consolidar

Barça B. El filial blaugrana rep un dels equips més poderosos de segona, el Tenerife, amb la fita de refermar la bona imatge mostrada a Valladolid i començar la lliga amb un ple de sis punts

De prova de nivell en prova de nivell. Després de començar el curs amb l’exigent visita a Valladolid, on el Barça B va aconseguir els tres punts tot i les complicades circumstàncies amb què es va desplaçar, el filial blaugrana rep aquest vespre un altre dels grans candidats a l’ascens, el Tenerife. Els pupils de Gerard López tenen molt clar que l’objectiu és donar continuïtat a l’imatge seriosa mostrada al Zorrilla amb una nova victòria davant l’afició, fet que els permetria començar amb el ple de sis punts i els situaria líders. Això acaba de començar, però una arrencada sòlida garanteix un punt de tranquil·litat important en un bloc amb gent inexperta.

La setmana passada les baixes van condicionar l’alineació de Gerard López i en la cita d’avui ho continuaran fent. Val a dir, això sí, que Cucurella i Alfaro ja van acabar la setmana entrenant-se amb l’equip, de manera que no es pot descartar que avui entrin en la convocatòria. Qui pot tornar segur és Sarsanedas, baixa per sanció en la primera jornada. D’altra banda, el Barça B perd una peça que va ser clau en l’estrena, el davanter hondureny Choco Lozano, que serà baixa avui i divendres que ve, ja que ha estat cridat per jugar amb la seva selecció. Curiosament, el Tenerife perd per la mateixa raó el també hondureny Bryan Acosta. Lozano, doncs, no podrà enfrontar-se amb el seu exequip. Gerard, amb tot, haurà de recompondre l’atac, i Marc Cardona té molts números de ser el referent ofensiu a la punta de llança, ja que en la primera jornada va jugar al carril esquerre.

Un cop disputat el partit d’avui, el Barça B només tindrà tres dies per preparar el següent compromís de lliga, ja que el conjunt blaugrana obrirà la tercera jornada divendres que ve, en què visitarà un altre rival d’allò més complicat, el Granada, que suma quatre punts.

L’AVANTMATX

Ens enfrontem a un rival important que ha lluitat per pujar a primera, serà un partit atractiu
Gerard López
ENTRENADOR DEL BARÇA b
El Barça B voldrà la pilota i generar superioritats numèriques. Hem de mirar de prendre-li
José Luis Martí
ENTRENADOR DEL TENERIFE
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)