1a femenina

El ‘Tormalet’ arriba en un esprint de set dies

1a divisió femenina. L’Espanyol passarà el tram més difícil del campionat, contra el València, l’Atlético i el Barça, en una setmana. “És millor, perquè pateixes menys”, diu Joan Bacardit

El gran inici de tem­po­rada que està pro­ta­go­nit­zant l’Espa­nyol (setè clas­si­fi­cat, amb 15 punts) es posarà a prova en els pro­pers set dies. Les juga­do­res de Joan Bacar­dit hau­ran de demos­trar que poden ser un aspi­rant seriós a la zona noble de la cate­go­ria si són capa­ces de donar la sor­presa con­tra tres dels qua­tre galls de la cate­go­ria. La jor­nada inter­set­ma­nal que es jugarà dime­cres suposa que les blanc-i-bla­ves s’hau­ran d’enfron­tar avui amb el València (quart clas­si­fi­cat, amb 17 punts), dime­cres amb l’Atlético (líder) i diu­menge vinent amb el Barça (segon clas­si­fi­cat). “Jugar aquests tres par­tits seguits ens bene­fi­cia, perquè en una set­mana supera­rem la part més com­pli­cada del curs. Així hi dones menys vol­tes i, en part, patei­xes menys”, afir­mava Joan Bacar­dit.

El Barça, al Mini­es­tadi

Les blau­grana comen­cen la sèrie de tres par­tits de lliga en una set­mana avui con­tra el Betis (16 h, Gol) al Mini­es­tadi. L’entre­na­dor Fran Sánchez recu­pera Andressa Alves, que ja ha rebut l’alta mèdica després de recu­pe­rar-se d’un esquinç en un tur­mell.

L’ESPANYOL

Arriba en un bon moment al tram més difícil després de dues victòries seguides

BENEFICIS

“En una setmana superarem la part més difícil de la temporada”, admet el tècnic
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)