Territorial

Un punt i seguit a Lloret

1a catalana. L’aturada de la lliga arriba en un bon moment per al conjunt d’Edu Urdiales. L’equip vol carregar piles després de tres derrotes seguides i d’acostar-se de nou a la zona baixa

La pri­mera cata­lana s’atura aquest cap de set­mana i per a alguns equips com el Llo­ret s’apro­fi­tarà aquest punt i seguit en la com­pe­tició per valo­rar els resul­tats de les últi­mes set­ma­nes i afron­tar un tram del calen­dari deci­siu per asso­lir la per­manència. Els llo­re­tencs han enca­de­nat tres der­ro­tes que, com­bi­na­des amb la reacció dels equips de la zona més baixa, dei­xen el con­junt d’Urdi­a­les a qua­tre punts del des­cens: “La pri­mera enso­pe­gada a casa con­tra el Sant Joan Mont­cada (3-4) ens va dei­xar una mica tocats, però en les altres dues s’ha com­pe­tit molt bé con­tra rivals de la part alta i hem estat a punt de sumar en els dos casos. La línia de tre­ball és bona i si con­ti­nuem així segur que els bons resul­tats tor­na­ran a arri­bar”, explica Edu Urdi­a­les, que té clar que les pro­pe­res jor­na­des mar­ca­ran el desen­llaç de la tem­po­rada: “Entrem en un tram deci­siu i les pro­pe­res qua­tre o cinc jor­na­des ens mar­ca­ran si podem estar tran­quils a final de curs o si ens tocarà patir. L’atu­rada de la lliga ens ha d’anar bé per a això. Per car­re­gar for­ces i pre­pa­rar molt bé els enfron­ta­ments que venen.”

Una baixa sen­si­ble

En el segon tram de la tem­po­rada, el Llo­ret no podrà dis­po­sar de Raúl Calvo, fut­bo­lista que s’ha vist obli­gat a pen­jar les botes a causa dels seus pro­ble­mes d’esquena. Sobre aquesta situ­ació, l’entre­na­dor llo­re­tenc és ben clar: “La seva marxa ens afec­tarà segur. Ho nota­rem al ter­reny de joc, perquè és un gran juga­dor, però sobre­tot pel que fa al ves­ti­dor. En Raúl era un refe­rent per a tots nosal­tres. Tenim gent per suplir-lo al camp, però la seva experiència cos­tarà de subs­ti­tuir.”

Raúl Calvo va arri­bar al Llo­ret la tem­po­rada pas­sada i des de lla­vors ha estat un dels homes més uti­lit­zats per Edu Urdi­a­les, amb qui també havia com­par­tit ves­ti­dor com a juga­dor. Aquest curs, el veterà mig­cam­pista de 38 anys ha acu­mu­lat 760 minuts jugats, repar­tits en nou par­tits. De la segona jor­nada a la vui­tena, Raúl Calvo va dis­pu­tar tots els minuts i l’equip llo­re­tenc només va per­dre un par­tit.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.