Territorial

El Llagostera B visita el camp del Manresa

1a catalana. Els de Javi Salamero volen fer saltar la banca contra un equip en bona forma

Els equips de pri­mera cata­lana gau­di­ran aquest cap de set­mana d’una jor­nada de des­cans lle­vat del l Lla­gos­tera B, que jugarà avui al camp del Man­resa (a les 18.00 h) el par­tit cor­res­po­nent a la set­zena jor­nada que es va haver de sus­pen­dre per culpa de la intensa pluja que va caure al Bages.

El d’avui serà el quart par­tit con­se­cu­tiu que el filial blau­grana jugarà fora de casa i espera man­te­nir les bones sen­sa­ci­ons que li han permès no per­dre ni a Banyo­les (1-1), ni a Cas­te­llar del Vallès (2-4) ni a Vic (1-1). Els de Javi Sala­mero, però, no ho tin­dran ges fàcil aquesta tarda, i és que el Man­resa, segon clas­si­fi­cat amb qua­tre punts d’avan­tatge res­pecte del ter­cer, arriba al duel immers en una dinàmica molt posi­tiva després d’haver gua­nyat 25 dels dar­rers 30 punts.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.