Territorial

Una remuntada amb estratègia

Divisió d’honor juvenil. Dues accions a pilota aturada permeten capgirar el marcador, vèncer el Nàstic i posar pressió en la part alta

Nàstic 1 Girona 2

NÀSTIC:Alejo, Tomàs, Joan, Iker, pol, Òscar, Quero (Guillem, 79’), Cubells (Robledo, 79’), Verdejo, Ralf (Sissé, 76’) i Miko (Álvaro, 77’).GIRONA:Torra, Prado, Teo, Franc, Pol (Mario, 64’), Uche, Pedro, Jofre, Homet (Moha, 62’), Juli (Piany, 70’) i Valery (Guillem, 84’).GOLS:1-0 (66’) Ralf. 1-1 (75’) Uche. 1-2 (77’) Moha.ÀRBITRE:Català Ferran.T.G.:Alejo, Iker i Cubells, del Nàstic, i Uche, del Girona.

El Girona va obte­nir ahir a Tar­ra­gona una impor­tant victòria con­tra el Nàstic amb remun­tada inclosa. El tri­omf per­met con­ti­nuar posant pressió als equips que els giro­nins –ara són quarts–, tenen al davant en la clas­si­fi­cació, i que ahir no van fallar en la cursa per inten­tar asso­lir una de les posi­ci­ons que donen accés a la copa.

Pel que fa al par­tit, la pri­mera part va ser força enso­pida i tot i que es van pro­duir algu­nes arri­ba­des a por­te­ria van ser poc clares. La més des­ta­cada va ser una acció de Jofre en què el por­ter local es va anti­ci­par a la rema­tada i va des­fer el perill.

Mal­grat un llançament de falta del gironí Pedro (53’) al tra­ves­ser, la igual­tat es va man­te­nir després de la represa. Superat el pri­mer quart de la segona mei­tat, el duel va embo­gir i d’aquest fet se’n va apro­fi­tar el Nàstic: en una tran­sició ràpida, Ralf va acon­se­guir plan­tar-se davant Torra i mar­car l’1-0 (66’).

Ràpid i efec­tiu

El Girona no es va arron­sar davant de l’adver­si­tat de tenir el resul­tat en con­tra i va uti­lit­zar l’arma de la pilota atu­rada per tor­nar a entrar en el par­tit. Al límit de l’últim quart d’hora de joc, Uche va acon­se­guir rema­tar de cap al fons de la por­te­ria un llançament de córner i va res­ta­blir així l’empat. L’embran­zida dels giro­nins va per­me­tre al cap de dos minuts con­fir­mar la remun­tada. La diana que avançava els blanc-i-ver­mells va arri­bar en una acció d’estratègia després d’una falta. Piany va picar l’esfèrica per sobre la bar­rera cap a Moha, que després de con­tro­lar i fer-se lloc per a la rema­tada va acon­se­guir mar­car l’1-2. Fins al final, el Girona va espol­sar-se la pressió i va man­te­nir el resul­tat a favor. Dis­sabte que ve (16 h) rebran el Mallorca.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.