Territorial

El Banyoles perdona

1a catalana. Els locals van disposar de més ocasions que la Jonquera, però al final es van repartir els punts

BANYOLES 1 LA JONQUERA 1

BANYOLES:Martí Bartrina, Quimo, Gallardo, Amós Gasca (Barceló, 72’), Andreu Moreno, Jordi Sala, Bena, Eric Gispert (Tarifa, 88’), Toni Güell, Ignasi Massó (Pol Bastidas, 88’) i Adrià Casanova (Jam, 75’).LA JONQUERA:Aleix Manzano, Xavi Gabernet, Albert Genís, Torres (Alaminos, 89’), Guillem Cornellà, Tidiane (Bruno, 68’), Ramon Masó, Migue, Cristian Hidalgo, Marc Bech i Genís Balaguer.GOLS:1-0 (24’) Andreu Moreno. 1-1 (31’) Guillem Cornellà.ÀRBITRE:Carmona Mantas.T.G.:als locals Casanova, Toni Güell, Amós Gasca i Quimo; i als visitants Cristian Hidalgo, Ramón Masó, Marc Bech i Guillem Cornellà.T.V.:Cap.

El Banyo­les i la Jon­quera es van repar­tir els punts en el duel gironí dis­pu­tat en ter­res banyo­li­nes (1-1). Els locals van començar el par­tit empe­nyent amb força i, fruit de la insistència, va arri­bar l’1-0, obra d’Andreu Moreno (24’), que va apro­fi­tar el refús del por­ter a una pri­mera rema­tada d’Adrià per per­fo­rar la por­te­ria rival arri­bant des de la segona línia. L’ale­gria va durar poc al con­junt diri­git per Adam Fon­tes, i és que la Jon­quera va empa­tar gràcies a una gran falta directa de Gui­llem Cor­nellà (31’).

A par­tir de l’empat el par­tit es va igua­lar una mica més, tot i que en la segona mei­tat va tor­nar a ser el Banyo­les que va dis­po­sar de les oca­si­ons més clares. Però els banyo­lins, que seguei­xen en des­cens, van pecar de falta d’efec­ti­vi­tat i van enllaçar el quart empat. Pel que fa a la Jon­quera, con­ti­nua a la zona tran­quil·la de la taula.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.