1a femenina

L’accés a l’última oportunitat per aconseguir un títol

Copa de la Reina. El Barça disputarà la final si derrota l’Athletic aquesta tarda a Reus

L’estadi muni­ci­pal de Reus acull avui les dues semi­fi­nals de la copa de la Reina, amb la presència dels dos pri­mers clas­si­fi­cats a la lliga, l’Atlético, campió, i el Barça. Per repe­tir la lluita pel títol, els dos favo­rits hau­ran de der­ro­tar el Gra­na­di­lla de Tene­rife en el cas de les madri­le­nyes (a les 12 del mig­dia) i l’Ath­le­tic Club en el cas de les cata­la­nes (a les 4 de la tarda). Els dos par­tits tin­dran l’entrada gratuïta i seran retrans­me­sos per Gol. La final es dis­pu­tarà el 2 de juny a Mérida.

El Barça, vigent campió de la com­pe­tició, té l’última opor­tu­ni­tat de gua­nyar un títol aquesta tem­po­rada després d’aca­bar la lliga a un punt de l’Atlético i de caure en els quarts de final de la Cham­pi­ons Lea­gue con­tra l’Olym­pi­que de Lió, l’equip que aquesta mateixa set­mana s’ha endut el títol. El tècnic blau­grana, Fran Sánchez, pre­veu una semi­fi­nal igua­lada i que es deci­dirà per petits detalls, ja que recorda que els dos par­tits de lliga entre els dos equips –resolts tots dos amb victòries visi­tants– van ser molt equi­li­brats.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.