Territorial

El Palamós incorpora Tika Musonda

1a catalana. El pivot defensiu, de 24 anys, compartirà vestidor amb el seu germà Lamisha

El Palamós, quart classificat de primera catalana, amb 18 punts, va anunciar ahir el primer fitxatge des que Patxi Otamendi és el nou president del club. Es tracta de Tika Kafusha Musonda, futbolista de 24 anys i amb passaport belga que s’incorpora a l’equip per reforçar la posició de pivot defensiu. Tika compartirà vestidor amb el seu germà Lamisha, també germà del jugador propietat del Chelsea Charly Musonda.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció