3a divisió FEF

A casa no es discuteix res

3a divisió. El Llagostera goleja el Granollers, una de les revelacions de la temporada, i continua sense deixar escapar punts com a local

llagostera 4 granollers 0

LLAGOSTERA:Marcos, Crespo, Aimar (Blanco, 80’), Amantini, Pol Gómez, Bigas, Maik Molist, Gil Muntadas, Moussa (Yeray, 67’), Marc Medina (Cobos, 87’) i Sascha.GRANOLLERS:Álvaro, Capa, Víctor, Guillem, Ines (Zamorano, 75’), Soler (Pau Darbra, 72’), Cañaveras, Molins, Pastells, Kilian (Albert, 56’) i Civil.GOLS:1-0 (5’) Pol Gómez. 2-0 (51’) Moussa. 3-0 (60’) Sascha. 4-0 (66’) Amantini.ÀRBITRE:Gómez Meneses.T.G.:Als locals Aimar i Moussa, i als visitants Kilian, Albert, Víctor i Ines.

El Lla­gos­tera con­ti­nua intrac­ta­ble a casa, on ha gua­nyat els nou par­tits que ha jugat. L’última víctima va ser, ahir, el Gra­no­llers, que arri­bava com un dels millors visi­tants del curs però que va sor­tir gole­jat del muni­ci­pal (0-4).

Els d’Oriol Alsina van encar­ri­lar la victòria ben aviat, amb un gol de Pol Gómez a la sor­tida d’un córner quan només s’havien jugat cinc minuts. La diana va donar tran­quil·litat als locals, que van domi­nar la pri­mera part, tot i que el Gra­no­llers va equi­li­brar a poc a poc el matx.

En la segona, els giro­nins van tor­nar a col­pe­jar només de començar, amb un gol de Moussa després d’una bona jugada de Pol Gómez. Amb el 2-0, el par­tit va que­dar sen­ten­ciat, i encara més quan, en uns minuts de rauxa, pri­mer Sascha i després Aman­tini, tots dos de cap, van arro­do­nir la gole­jada.

ELS VESTIDORS

Teníem baixes, però hem demostrat que jugui qui jugui competim sempre d’allò més bé
Oriol Alsina
entrenador del llagostera
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.