Territorial

La FCF suspèn de forma cautelar el porter del Manlleu que va agredir l’àrbitre

1a catalana. Ivan González queda apartat de l’activitat de futbolista a l’espera que l’ens federatiu prengui una decisió definitiva

L’acció de diu­menge pas­sat al camp del Man­lleu a on el por­ter local, Ivan González, va agre­dir el col·legiat com­porta de moment la sus­pensió de forma cau­te­lar de la llicència fede­ra­tiva del fut­bo­lista. L’ens fede­ra­tiu valo­rarà en les pro­pe­res set­ma­nes si aquesta decisió s’aplica durant un temps deter­mi­nat o s’aplica de manera per­ma­nent a l’agres­sor del col·legiat.

Els fets es van pro­duir en el par­tit Man­lleu-Sant Cugat del grup 1 de pri­mera cata­lana, quan Ivan va pujar a rema­tar un córner en el temps afe­git i amb 0-1 en con­tra al mar­ca­dor. El por­ter del Man­lleu va intro­duir la pilota al fons de la xarxa però ho va fer amb la mà. L’àrbi­tre ho va veure, va anul·lar el gol i va ense­nyar una segona tar­geta groga al por­ter que supo­sava la seva expulsió. La reacció del fut­bo­lista man­lle­uenc va ser del tot incom­pren­si­ble i inex­pli­ca­ble, ja que va cla­var una pun­tada de peu a l’auto­ri­tat arbi­tral.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)