3a divisió FEF

Una exposició per als unionistes

La sala oberta del Museu del Joguet de Figueres serà durant les properes setmanes l’escenari d’una exposició única per als aficionats de la Unió. Ahir es va fer l’acte d’inauguració de l’exposició La Unió en fa cent. Un segle d’esport i glòria, en què es repassarà els orígens i els fets més destacats de la història del club. En la inauguració hi van participar l’alcalde de Figueres, Jordi Masquef; el president del Figueres, Narcís Bardalet, i el president de la comissió del centenari, Carles Lloveras.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció