1a femenina

El Barça venç i ajusta la lliga (0-2)

1a divisió femenina. El conjunt blaugrana supera l’Atlético amb gols d’Oshoala i Toni Duggan i se situa a tan sols tres punts del seu rival a falta de sis jornades per acabar

El Barça es nega a llençar la lliga i després de vèncer l’Atlético al Wanda Metro­po­li­tano se situa a tan sols tres punts del lide­ratge amb el goal ave­rage a favor. Les blau­grana han fet un gran par­tit i s’han mos­trat neta­ment supe­ri­ors en la segona mei­tat i, ara, amb sis jor­na­des encara per dis­pu­tar-se, neces­si­ten una der­rota de l’Atlético, que el pro­per par­tit visita el com­pli­cat camp del Lle­vant, per assal­tar la pri­mera posició.

Només començar, Lud­mila s’ha encar­re­gat de recor­dar a la defensa blau­grana la seva peri­llo­si­tat, però Paños ha con­ju­rat el perill per evi­tar mals majors. Pas­sat el quart d’hora, la por­tera blau­grana ha tor­nat a inter­ve­nir per atu­rar, en dos temps, una magnífica rema­tada de cap d’Alei­xan­dri en una falta late­ral, però el cert és que el Barça ha acon­se­guit con­te­nir l’inici ani­mat de l’Atlético. Al 13’, Mar­tens ja havia amenaçat amb un des­mar­catge de rup­tura a l’esquena de la defensa que ha sal­vat Gallardo en una sor­tida arris­cada, i a prop de com­plir-se la mitja hora, les visi­tants han gau­dit del tram de més domini en aquest pri­mer temps. Si la velo­ci­tat de Lud­mila havia fet mal al Barça en els últims duels con­tra el con­junt madri­leny, Lluís Cortés ho ha con­tra­res­tat situ­ant la nige­ri­ana Osho­ala en punta, una decisió que ha donat pro­fun­di­tat al seu equip. Al 27’, l’ata­cant afri­cana ha tren­cat el fora de joc, però ha xutat massa cre­uat, men­tre que dos minuts després ho ha pro­vat amb un xut de rosca, que ha atu­rat la sen­ti­ne­lla local.

Just abans del des­cans, Ángela Sosa ha estat a punt de sor­pren­dre Paños amb un gran xut, però a la represa el con­junt blau­grana ha sor­tit millor i ha acon­se­guit tras­lla­dar el joc a camp rival. Una jugada embo­li­cada en un ser­vei de can­to­nada i un parell de xuts llu­nyans serien ales­ho­res el pre­ludi del gol visi­tant. En un nou córner, Osho­ala, una espe­ci­a­lista en el joc aeri, s’ha impo­sat en el segon pal i ha enviat la pilota al fons de la xarxa.

El gol ha obli­gat al con­junt de Sánchez Vera a obrir-se i, amb espais, el Barça ha seguit més a prop de sen­ten­ciar el duel que no pas l’Atlético d’empa­tar-lo. Osho­ala s’ha tren­cat mus­cu­lar­ment en una acció en què s’havia plan­tat sola dins l’àrea, men­tre que després d’una errada defen­siva local, Andressa Alves s’ha que­dat, de manera incom­pren­si­ble, sense xutar. Però final­ment, al 80’, Toni Dug­gan ha fet el 0-2 defi­ni­tiu en reco­llir el rebuig del pal després d’una rema­tada en pròpia d’una juga­dora visi­tant en una cen­trada de Leila.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.