Més socis i amb més valor
2a divisió B. L’Olot vol arribar als 1.400 socis i, per aconseguir-ho, manté els preus del curs passat i presenta una ampliació de 300 seients en la zona de la tribuna coberta de l’estadi
L’Olot ha engegat la maquinària per mantenir ben viva una de les aficions més fidels de la 2a divisió B i ahir va presentar la campanya de socis de cara al curs que ve. Des de l’àrea de comunicació i màrqueting de l’entitat es posen com a repte assolir els 1.400 socis –ara n’hi ha 1.250– i, més enllà del creixement, donar valor a la figura dels socis i sòcies a través de promocions i projectes solidaris vinculats al territori.
Una de les grans novetats de la campanya de socis d’aquest any és la creació de 300 localitats més a la zona de tribuna coberta de l’estadi. Aquest espai podrà ser ocupat per nous abonats o per actuals socis de general que vulguin situar-se en un punt que permet estar a aixopluc de la pluja. Amb la voluntat de millorar la comoditat dels socis, l’Olot també ofereix per primer cop el fraccionament en tres parts del pagament de la quota.
Pel que fa als preus, el club de la Garrotxa ha decidit mantenir els imports de la temporada passada. Així doncs, un carnet a la zona de general val 110 euros, i hi ha preus menors per a jubilats i joves, i també altres carnets més cars si es vol col·laborar més amb l’entitat. Els socis es poden donar d’alta a través de la plana web, dels fulls repartits per establiments de la ciutat o a les oficines de l’estadi.
Com ja és habitual, els socis de l’Olot gaudiran d’un seguit de promocions en establiments i negocis de la ciutat i la comarca que, si s’aprofiten, permeten que l’abonament anual per veure l’equip de Raúl Garrido surti pràcticament de franc.