2a divisió FEF

El Llagostera no jugarà fins que comenci la copa Catalunya

2a divisió B. Els d’Oriol Alsina debutaran al camp de l’Europa

El Llagostera s’entrena des de dilluns però no jugarà cap partit amistós fins al 4 d’agost, quan s’enfrontarà a l’Europa –al Nou Sardenya– en la primera eliminatòria de la copa Catalunya. Després, els llagosterencs només han tancat tres amistosos, que disputaran el dimecres 7 d’agost a casa contra el Sabadell, el dissabte 10 al camp del Vilassar i el dimecres 14 al camp del Gavà. A més, jugarà dos partits l’11 i el 18, però els rivals dependran de si el Llagostera va avançant en la copa Catalunya.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció