2a divisió FEF

Un camp per a valents

2a divisió B. L’Olot visita el Nou Castàlia per enfrontar-se al Castelló i la seva afició, que gairebé sempre omple les graderies amb 10.000 espectadors. Els olotins buscaran ser protagonistes

L’Olot visita el Nou Castàlia per veure’s les cares amb el Cas­telló (19 h). L’equip de la Gar­rotxa juga en un dels esta­dis de la cate­go­ria on es viu un ambi­ent més espec­ta­cu­lar, i és que gai­rebé en tots els enfron­ta­ments com a local, l’estadi cas­te­llo­nenc s’omple amb gai­rebé 10.000 espec­ta­dors, una olla de pressió per al rival, però també per als locals, que si no agra­den als seus exi­gents segui­dors noten també la pressió: “No pen­sem gaire en tot això sinó a fer bé les coses per vèncer. Evi­dent­ment, si es posen ner­vi­o­sos o l’afició està negui­tosa perquè no acon­se­guei­xen manar en el mar­ca­dor o en el joc, millor”, comenta el tècnic de l’Olot Raúl Gar­rido, que afe­geix: “El Cas­telló és un rival molt com­pli­cat i té una gran plan­ti­lla. Tenen l’objec­tiu ambiciós d’estar a prop del play-off o de dis­pu­tar-lo i sabem que serà com­pli­cat gua­nyar. Tot això i l’esce­nari del duel ha de ser un al·lici­ent més i una moti­vació afe­gida.”

En les tres pri­me­res jor­na­des, el Cas­telló ha man­tin­gut un onze amb juga­dors que el curs pas­sat ja van arri­bar al club, tot i que apro­fi­tant el mer­cat d’estiu han injec­tat experiència i qua­li­tat a la seva plan­ti­lla. “Han adap­tat més el bloc a tot allò que vol el tècnic. Tenen un plan­ti­lla molt com­pleta amb fut­bo­lis­tes d’experiència con­tras­tada”, diu el tècnic valencià.

Retro­ba­ment amb Alfredo

Tot i que en els pri­mers com­pas­sos de la lliga no ha tin­gut gaire pro­ta­go­nisme –ha par­ti­ci­pat en un par­tit i ha acu­mu­lat 17 minuts de joc–, el matx entre el Cas­telló i l’Olot ser­virà com a retro­ba­ment d’Alfredo amb els seus excom­panys. L’extrem for­mat a les cate­go­ries infe­ri­ors del club olotí va fit­xar pels cas­te­llo­nencs el pas­sat juliol bus­cant fer un pas més en la seva car­rera en una enti­tat clàssica del fut­bol esta­tal amb recor­re­gut i marge de crei­xe­ment. “Vam tre­ba­llar per tal que fos un juga­dor millor i serà bonic veure’l de nou. És una excel·lent per­sona però espero que esti­gui quiet a la ban­queta”, declara amb un som­riure sota el nas Raúl Gar­rido, cons­ci­ent de la qua­li­tat del seu exfut­bo­lista.

Per al par­tit, l’Olot recu­pera Masó, que ha dei­xat enrere la lesió que li va fer per­dre’s l’últim duel a casa con­tra el Lleida, però no encara Blázquez.

LA PRÈVIA

El Castelló té una gran plantilla i l’objectiu ambiciós d’estar a prop del ‘play-off’ o de disputar-lo. Serà complicat guanyar
Si es posen nerviosos o l’afició està neguitosa perquè no poden manar, millor
Raúl Garrido
entrenador de l’Olot
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)