2a divisió FEF

Un gol a les acaballes sentencia el Llagostera (0-1)

2a divisió B. Els d’Oriol Alsina perden contra el Sabadell en un partit molt igualat i sense ocasions que decideix Èdgar Hernández amb un llençament de falta en el 85’

El Lla­gos­tera no ha pogut allar­gar la ratxa i ha per­dut per la mínima a casa con­tra el Saba­dell (0-1) en un par­tit que ha tin­gut poca història però que s’ha deci­dit a les aca­ba­lles amb un gran llençament de falta d’Èdgar Hernández.

En la pri­mera part no ha pas­sat pràcti­ca­ment res. I és que el Lla­gos­tera, a base de joc directe, i el Saba­dell, jugant des de dar­rere, no han tin­gut l’encert neces­sari a tres quarts de camp per crear oca­si­ons. L’única ocasió clara ha estat dels giro­nins amb una rema­tada de cap del debu­tant Magallán que Mackay ha atu­rat amb pro­ble­mes.

La segona part ha tin­gut més tensió i el Saba­dell no ha pogut jugar tan a gust com en la pri­mera. Tot i això les oca­si­ons han con­ti­nuat sent molt escas­ses i els por­ters han vis­cut amb rela­tiva tran­quil·litat fins. Mackay només ha hagut d’inter­ve­nir en dos xuts ino­fen­sius des de lluny men­tre que Mar­cos només ha tin­gut feina en el gol, on no ha pogut fer res, i és que en una falta a un metre de la fron­tal Èdgar Hernández l’ha superat amb un xut magis­tral (85’) que ha dei­xat els lla­gos­te­rencs sense capa­ci­tat de racció.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)