2a divisió FEF

El Llagostera treu un punt del Camilo Cano (0-0)

2a divisió B. Els llagosterencs han resistit el domini de La Nucía concedint molt poques ocasions i encadenen quatre partits sense conèixer la derrota

El Lla­gos­tera tor­narà de la seva visita a La Nucía amb un punt a la but­xaca després d’un par­tit sense gols on ha pas­sat ben poca cosa durant els noranta minuts, però que ser­veix als d’Alsina per enca­de­nar qua­tre par­tits sense per­dre.

El Lla­gos­tera ha hagut de jugar la pri­mera part a veure-les venir, i és que els locals han tin­gut el con­trol abso­lut del par­tit amb pos­ses­si­ons molt llar­gues que han obli­gat als d’Alsina a reple­gar-se a camp propi. Tot i això els blau-i-ver­mells –avui de negre– han man­tin­gut l’ordre i han con­ce­dit molt poques oca­si­ons de perill. De fet, La Nucía només ha posat a prova Mar­cos amb dos xuts de Fran Moreno, un a la sor­tida d’un córner i un altre en un con­tra­a­tac just abans del des­cans.

En la represa el guió no ha can­viat gai­rebé gens. El Lla­gos­tera ha inten­tat tenir més pilota però no ho ha acon­se­guit i els locals han tor­nat a domi­nar el par­tit tot i no gene­rar gaire perill. En els últims minuts, però, els lla­gos­te­rencs s’han que­dat amb deu per l’expulsió de Gil i La Nucía ho ha apro­fi­tat per fer un pas més enda­vant, tot i que insu­fi­ci­ent per fer peri­llar un empat prou posi­tiu pel Lla­gos­tera.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.