2a divisió FEF

Aspar, maduresa exprés

2a divisió B. El central de l’Olot ha completat els 90 minuts en sis dels últims set partits mostrant un gran nivell defensiu. A punt de fer 20 anys, el defensa és un gran actiu per al club

Lluís Aspar s’ha con­ver­tit en un dels prin­ci­pals actius de l’Olot. Patri­moni propi for­jat a les cate­go­ries infe­ri­ors del club de la Gar­rotxa, el de Molló con­ti­nua fent pas­sos de gegant per con­so­li­dar-se al bronze tot just a punt de fer els 20 anys. Aspar ha jugat els 90 minuts en sis de les últi­mes set jor­na­des de lliga –va ser suplent al Camp d’Esports de Lleida– i comanda al mateix nivell que Alan Baró i Car­les Mas, els altres com­panys fixos a l’eix cen­tral, la que és la millor defensa del grup ter­cer i una de les millors de tota la cate­go­ria jun­ta­ment amb la de l’Eivissa i el Car­ta­gena, que també han encai­xat 15 gols en total. “Estic molt con­tent que el meu millor moment coin­ci­deixi amb la bona tra­jectòria de l’equip, que és el més posi­tiu de tot”, diu el cen­tral, Lluís Aspar.

El ripollès va debu­tar a segona B per mitjà de Martín Posse, que va veure en el jove juve­nil una peça dife­rent que podia aju­dar l’equip en un moment dolent. Amb Raúl Gar­rido, Aspar ha hagut de tenir paciència però ha cres­cut par­tit a par­tit, i és que l’hàbitat que ha envol­tat el cen­tral ha estat immi­llo­ra­ble, al cos­tat de juga­dors amb experiència com Jose Martínez, ara al Palamós, o la jerar­quia d’Alan Baró i Car­les Mas, tots ells amb experiència en cate­go­ries supe­ri­ors. “Soc a casa, amb els meus amics i apre­nent de grans juga­dors. El ves­ti­dor és excel·lent i ens ave­nim com ger­mans, i és que, per exem­ple, tot i que ha mar­xat, amb en Jose man­te­nim el con­tacte, per a mi és un refe­rent”, explica el defensa de l’Olot, adap­tadíssim a la cate­go­ria encara amb 19 anys –en farà 20 el pro­per 25 de febrer.

“M’entreno al màxim cada dia per tal que el tècnic ho tin­gui com­pli­cat per esco­llir. Crec que estic res­po­nent i noto que estic crei­xent. A segona B la pilota va més ràpid i s’ha de pen­sar amb fluïdesa. Soc jove i física­ment sem­pre és més fàcil l’adap­tació”, ana­litza Lluís Aspar, que si bé ha jugat per mèrits pro­pis a l’eix cen­tral de la millor defensa del grup ter­cer, ara haurà d’arro­man­gar-se més les mànigues si vol man­te­nir la posició davant les recu­pe­ra­ci­ons d’Arnau Comas i Blázquez. “La com­petència és bona i sana. Sé que tinc grans com­panys i juga­dors al vol­tant”, admet un dels actius més pre­uats de l’Olot, per qui a l’estiu molts fili­als segur que s’interes­sa­ran per fit­xar-lo.

PARTITS

El de Molló ja ha disputat 35 enfrontaments a segona B en tres cursos diferents

ENGUANY

En els 13 partits que ha jugat (1.064 minuts), l’equip ha rebut només set gols

EL PROTAGONISTA

Estic molt content que el meu millor moment coincideixi amb la bona trajectòria de l’equip, que és el més positiu de tot plegat
El vestidor és excel·lent i ens avenim com germans; amb en Jose mantenim el contacte tot i que ha marxat, per a mi és un referent
Estic responent i noto creixement. A segona B la pilota va més ràpid i s’ha de pensar amb fluïdesa
Lluís Aspar
central de l’Olot
Patrocini
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.