2a divisió FEF

El primer pas no pot fallar

Conscients. L’Olot rep la Nucia en el primer dels dos enfrontaments consecutius al municipal. Els de la Garrotxa poden deixar a cinc punts el rival, apropar-se al vuitè i afrontar amb ambició el posterior duel contra el Sabadell

L’Olot rep la visita (17 h) de la Nucia, el seu imme­diat per­se­gui­dor en la taula. Els gar­rot­xins dis­pu­ten el pri­mer dels dos par­tits con­se­cu­tius com a locals amb la màxima ambició de dei­xar el rival a cinc punts i acos­tar-se a l’Andorra, el vuitè. Si superen els de la Marina Baixa, els olo­tins tin­dran una gran ocasió en el següent par­tit de fer un salt més con­tra l’actual líder, el Saba­dell: “Ens equi­vo­caríem si pen­sem que venen dos par­tits seguits a casa i cal­cu­lem quants punts farem. Només pen­sem en la Nucia, una opor­tu­ni­tat de tro­bar el nos­tre millor joc, ser com­pe­ti­tius i anar a gua­nyar amb la nos­tra iden­ti­tat”, diu el tècnic de l’Olot, Raúl Gar­rido, que afe­geix: “Qual­se­vol par­tit, i més a casa, és una opor­tu­ni­tat. Així és com ho hem de viure, com un moment màgic per fer el que més ens agrada i com­pe­tir, no hi ha més. Si en aquests dos par­tits som capaços de fer molts punts, millor.”

Després d’enca­de­nar vuit jor­na­des sense gua­nyar –van sumar qua­tre punts dels 24 pos­si­bles–, la Nucia ha enllaçat dos tri­omfs, pre­ci­sa­ment a casa, on es manté com a únic invicte del grup. A fora, però, els de César Fer­rando abai­xen el seu ren­di­ment –dues victòries–, una opor­tu­ni­tat per a l’Olot. “És una plan­ti­lla molt ben dis­se­nyada i con­fi­gu­rada amb juga­dors experts en la cate­go­ria i con­tras­tats, però al mateix temps, ide­als per a la filo­so­fia que té l’entre­na­dor. La Nucia és un club que està crei­xent, és ambiciós i està fent bé les coses, segur que serà un par­tit molt com­pli­cat”, ana­litza l’entre­na­dor valencià, que encara recorda el par­tit d’anada, en què l’Olot va ser molt supe­rior, va dis­po­sar de mol­tes més oca­si­ons de gol però va per­dre per 2-1. “Vam merèixer gua­nyar i vam per­dre, recordo que va ser un par­tit amb mol­tes oca­si­ons per a l’Olot, però són un gran rival i fan les coses molt bé. Només dos equips ens han fet dos gols en un matx, el València Mes­ta­lla la jor­nada pas­sada, i la Nucia”, explica Gar­rido, que tindrà les bai­xes per lesió d’Aspar, Vivi, Kilian i Car­les Mas. El matx per­metrà tor­nar com a rival a Fornés, un dels herois del pri­mer ascens a segona B.

8 Par­tits gua­nyats 8

10 Par­tits empa­tats 8

6 Par­tits per­duts 8

22 Gols a favor 24

17 Gols en con­tra 23

LA PRÈVIA

Ens equivocaríem si pensem que venen dos partits seguits a casa i calculem quants punts farem. Només pensem en la Nucia
La Nucia és un club que està creixent, és ambiciós i està fent bé les coses; serà un partit complicat
Raúl Garrido
entrenador de l’Olot
Patrocini
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.