Girona

“Els jugadors esperem amb ànsia poder acabar la lliga i complir l’objectiu”

Girona. El colombià Johan Mojica ha explicat com viu el confinament a través d’un directe a l’Instagram del club

Un diven­dres més el Girona ha pro­gra­mat un directe d’Ins­ta­gram amb un juga­dor del pri­mer equip. Avui ha estat el torn de Johan Mojica, que ha expli­cat com viu aquests dies sol a casa. “És una situ­ació dife­rent perquè no s’havia vis­cut mai però ho intento por­tar amb la màxima tran­quil·litat pos­si­ble, fent dife­rents coses durant el dia que nor­mal­ment no puc fer”, ha expli­cat el car­ri­ler colombià, que ha deta­llat com és això d’entre­nar des de casa: “La veri­tat és que no sóc de mati­nar gaire. Però després d’esmor­zar a un espai que tinc a casa segueixo les ruti­nes d’entre­na­ment per­so­na­lit­za­des que ens ha donat el club per mirar de man­te­nir el màxim pos­si­ble la forma física i el to mus­cu­lar. Alguns dies ens reu­nim vir­tu­al­ment tota la plan­ti­lla i el cos tècnic i això s’agra­eix perquè fa que els entre­na­ments siguin més dis­te­sos”.

Mojica també ha vol­gut trans­me­tre un mis­satge a tots els afi­ci­o­nats del Giro­nam, com ja havien fet els altres juga­dors entre­vis­tats. “Tot­hom ha de con­ti­nuar que­dant-se a casa i apro­fi­tar aquest temps per unir la família i fer coses que nor­mal­ment no tenen temps per fer. El més impor­tant és fer cas als con­sells que es donen”, ha dit Mojica, que ha conclòs amb un con­tun­dent mis­satge en l’aspecte espor­tiu: “És una situ­ació única i els juga­dors espe­rem amb ànsia que es pugui aca­bar la lliga i com­plir amb l’objec­tiu de tor­nar l’equip i la ciu­tat allà on es mereix”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)