Territorial

El Lloret ja pensa en la temporada que ve

1a catalana. El president del conjunt selvatà, Eduard Coloma, reacciona als canvis que viurà el futbol. L’equip encarava un projecte il·lusionant però la Covid-19 ho ha capgirat tot

A un any de la cele­bració del cen­te­nari del club, el Llo­ret vol anar fent pas­sos. Després d’un inici de tem­po­rada irre­gu­lar, l’equip començava a veure la llum i el bon joc es con­ver­tia en una victòria en l’últim par­tit con­tra el Mataró, amb un gol del màxim gole­ja­dor de la lliga Rubén Martínez a les aca­ba­lles de la pri­mera part. Tot­hom ja pen­sava que seria l’inici d’una bona ratxa de resul­tats, però la Covid-19 ho va fre­nar tot. “Estic con­vençut que auríem aca­bat la tem­po­rada més amunt de la taula, però és el que hi ha i ara el que ja estem fent és pla­ni­fi­car la tem­po­rada que ve”, acla­reix el pre­si­dent, Edu­ard Coloma, que expressa el seu mal­de­cap: “Estem pre­o­cu­pats perquè aquesta crisi ens afec­tarà espor­ti­va­ment i econòmica­ment. Estem fent números i inten­ta­rem que la ins­ti­tució tin­gui un exer­cici via­ble aquests pro­pers mesos per arri­bar en bones con­di­ci­ons a l’any del cen­te­nari. Cada dia ens reu­nim vir­tu­al­ment amb la junta i el direc­tor espor­tiu i segui­rem vet­llant perquè el club surti el menys per­ju­di­cat pos­si­ble d’aquesta crisi”. El pre­si­dent de l’enti­tat té una il·lusió que espera que es pugui fer rea­li­tat a mitjà ter­mini i segons decla­ra­ci­ons “ningú em traurà el somni de fer pujar l’equip a 3a divisió. Tot i això, sóc rea­lista i puc per­ce­bre que la crisi d’aquest any no ajuda gens. En les tem­po­ra­des vinents hau­rem d’aguan­tar a pri­mera cata­lana de la millor manera pos­si­ble, amb un pres­su­post reta­llat i molt limi­tat. Hem reno­vat l’equip tècnic amb l’Albert Bat­llo­sera al cap­da­vant i de ben segur que farem una molt bona tem­po­rada”.

Ascen­sos sí, des­cen­sos no

El club de la Selva, davant d’aquesta situ­ació excep­ci­o­nal, con­si­dera que la tem­po­rada hau­ria d’aca­bar amb ascen­sos però sense des­cen­sos. “La FCF ha fet el cor­recte. Donar per fina­lit­zada la tem­po­rada és una solució lògica veient com s’està vivint el con­fi­na­ment. El fet que la dele­gació de Girona hagi con­tac­tat amb cada ins­ti­tució és posi­tiu per així man­te­nir una bona comu­ni­cació entre fede­ració i clubs. Des del Llo­ret pen­sem que hi ha d’haver ascen­sos però en cap cas des­cen­sos. Ara bé, també cre­iem que la decisió de sot­me­tre a un referèndum a tots els clubs no és la solució més adi­ent, ja que és donar tota la res­pon­sa­bi­li­tat als equips. Ha de ser la mateixa fede­ració la que ha de pren­dre la decisió. Nosal­tres els ho hem tras­lla­dat això i veu­rem qui­nes deci­si­ons pren­dran a par­tir d’ara”, con­clou el pre­si­dent Edu­ard Coloma.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.