2a divisió FEF

Barnils encadenarà el quart curs amb l’Olot

2a divisió B. El central i migcampista de Seva es vol treure l’espina d’aquesta temporada, en què per culpa d’una greu lesió només ha pogut jugar tres minuts del darrer partit contra el Badalona

L’Olot con­ti­nua man­te­nint les bases sòlides del pro­jecte que l’ha permès fer pas­sos enda­vant i con­so­li­dar a l’equip a segona B i acaba d’anun­ciar la reno­vació de Roger Bar­nils.

El cen­tral i també mig­cam­pista de Seva enca­de­narà el seu quart curs amb el con­junt de la Gar­rotxa i inten­tarà treure’s l’espina de la pre­sent cam­pa­nya. Bar­nils va patir una lesió greu el pas­sat estiu als lli­ga­ments encre­uats del genoll i amb la fitxa acti­vada coin­ci­dint amb el mer­cat d’hivern, només ha pogut gau­dir de tres minuts del dar­rer matx de lliga que la Covid-19 va dei­xar jugar, al muni­ci­pal con­tra el Bada­lona.

El poli­va­lent fut­bo­lista va arri­bar a l’Olot l’estiu del 2017 després de des­cen­dir a ter­cera amb el Prat. De seguida, Bar­nils va gua­nyar-se un lloc a l’equip i en l’última jor­nada del curs 2017/18 va acon­se­guir una diana en el temps de des­compte, recor­dada encara pels afi­ci­o­nats volcànics, que va supo­sar l’empat davant l’Elx i el punt sufi­ci­ent per sal­var l’equip i evi­tar jugar la pro­moció de per­manència al bronze: “He vis­cut lesi­o­nat tot aquest any, això m’ha gene­rat encara més il·lusió, més força i més ganes per tor­nar a sen­tir-me fut­bo­lista. Vull tor­nar a donar el nivell que havia ofert els anys ante­ri­ors, o fins i tot encara millor. Vull gau­dir de l’Olot i amb l’Olot”, ha comen­tat Bar­nils.

Amb la reno­vació de l’oso­nenc, l’Olot ja ha reno­vat a deu juga­dors –Blázquez, Xume­tra, Sali­nas, Pedro, Car­les Mas, Alan Baró, Pol Ballesté, Vivi, Moha i el propi Bar­nils–, a més de comp­tar amb Jordi Masó, amb con­tracte fins el 2022, i a l’espera de fer ofi­cial el fit­xatge de Juan Del­gado, un davan­ter pro­ce­dent del Barakaldo.

Patrocini
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.