2a divisió A

El Girona fa oficial la destitució de Pep Lluís Martí

Girona. L’àrea esportiva del club blanc-i-vermell dona un nou cop de timó a la banqueta acomiadant al tècnic balear, que deixa a l’equip cinquè en la taula però amb el ‘play-off’ en perill

El Girona ha deci­dit aco­mi­a­dar Pep Lluís Martí com a tècnic del pri­mer equip a con­seqüència dels mals resul­tats coin­ci­dint amb la tor­nada de la plan­ti­lla a la com­pe­tició, una vegada superat el con­fi­na­ment pro­vo­cat per la pandèmia de la Covid-19. En les cinc jor­na­des dis­pu­ta­des des del 12 de juny, el Girona només ha gua­nyat un par­tit i ha fet dos gols, pre­ci­sa­ment en la victòria con­tra el Numància (2-0). El botí de cinc punts dels quinze pos­si­bles, les sen­sa­ci­ons gene­rals del con­junt i la pressió dels rivals del dar­rera, que posen en com­promís la par­ti­ci­pació en el play-off als giro­nins, la via més fac­ti­ble i via­ble que els queda per acon­se­guir l’ascens, han fet deci­dir a l’àrea espor­tiva, que bus­carà un nou cop de timó amb el quart tècnic al coman­da­ment de l’equip des que es va ini­ciar el curs –Unzué, Juan Car­los Moreno, com a interí, i Pep Lluís Martí fins avui.

Martí va arri­bar al Girona en la jor­nada 14 i en 23 par­tits de lliga com a entre­na­dor de l’equip ha acon­se­guit nou victòries, vuit empats i sis der­ro­tes. En la copa, el balear va poder por­tar als seus juga­dors fins als set­zens de final –van per­dre con­tra el Vila-real a Mon­ti­livi– després de gua­nyar les dues pri­me­res eli­mi­natòries con­tra el Lina­res i el Car­ta­gena. El tècnic no ha acon­se­guit tro­bar la tecla idònia per fer fun­ci­o­nar amb regu­la­ri­tat la plan­ti­lla blanc-i-ver­me­lla i el seu objec­tiu d’ascen­dir al Girona que­darà a mit­ges.

El club va agrair en un breu comu­ni­cat la labor del de Palma, al qui l’acom­pa­nya­ran Fabian Rivero i José Manuel Ramon, i en breu hau­ria d’anun­ciar el seu relleu, Fran­cisco Rodríguez, que tindrà pocs dies per pre­pa­rar el pro­per duel de lliga, el diven­dres vinent, a Mon­ti­livi con­tra el Sara­gossa (19.30 h).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)