Girona

El jutge proposa el descens del Fuenlabrada

2a divisió A. El comitè de competició ha de ratificar la proposta del jutge instructor, que el club pot recórrer

El jutge instructor del cas Fuenlabrada proposa el descens del conjunt madrileny, per haver comès una infracció disciplinària de caràcter molt greu. El jutge estudiava l’embolic arran de la suspensió del partit de l’última jornada del Fuenlabrada al camp del Deportivo de la Corunya, de manera paral·lela a la decisió del comitè de competició, que va fer jugar el partit ajornat. El Fuenlabrada va perdre en el temps afegit, per culpa d’un penal polèmic (2-1), i va quedar fora del play-off d’ascens a primera divisió, en benefici de l’Elx. Ara, el jutge instructor proposa una multa de 15.001 euros i el descens de categoria. El Fuenlabrada té deu dies per recórrer contra aquesta proposta de sanció. Perquè sigui efectiu, el càstig ha de ser validat pel comitè de competició.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció