Girona

José Antonio Soler tornarà a vestir de vermell

2a divisió B. El carriler es converteix en el quart fitxatge de l’Olot després d’haver rescindit el contracte amb la Cultural Leonesa

L’Olot ahir va fer un pas més en el seu objec­tiu de man­te­nir el bloc del curs pas­sat i un dels fut­bo­lis­tes que havia per­dut, José Anto­nio Soler, torna a les ordres de Raúl Gar­rido. El con­junt gar­rotxí va apro­fi­tar que el car­ri­ler d’Atze­neta d’Albaida va res­cin­dir el seu con­tracte diven­dres amb la Cul­tu­ral Leo­nesa, club del qual va arri­bar cedit la tem­po­rada pas­sada, per tan­car la seva incor­po­ració per a aquest curs i con­ver­tir-lo en juga­dor de ple dret de l’Olot.

D’aquesta manera, José Anto­nio Soler es con­ver­teix en el quart fit­xatge de l’estiu, després de les incor­po­ra­ci­ons del davan­ter Juan Del­gado (Barakaldo), el por­ter Albert Bata­lla (Alme­ria B) i del car­ri­ler esquerre Roger Esco­ru­ela (Sant Andreu). Amb la seva incor­po­ració l’Olot cobreix una de les posi­ci­ons on tenia més man­can­ces, el car­ril dret, i ho fa amb un juga­dor que no neces­si­tarà cap procés d’adap­tació, ja que el curs pas­sat va ser una peça clau per al tècnic Raúl Gar­rido i va jugar 1.756 minuts, repar­tits en 24 par­tits –només se’n va per­dre dos i un d’aquests va ser per sanció–, en els quals va fir­mar un gol i va repar­tir sis assistències, des­ta­cant sobre­tot per la seva velo­ci­tat i capa­ci­tat física.

Dema­nen jugar

El fit­xatge de Soler va coin­ci­dir amb el dia en què l’AFE va eme­tre un comu­ni­cat con­junt dels juga­dors de 2a B i 3a divisió. Els fut­bo­lis­tes defen­sen que són pro­fes­si­o­nals i que, per tant, se’ls deixi exer­cir la seva pro­fessió, sem­pre amb les mesu­res necessàries que impo­sin les auto­ri­tats sanitàries. De fet, els juga­dors dema­nen que es faci ja i que es pugui garan­tir una data per començar la tem­po­rada com més aviat millor.

Patrocini
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.