2a divisió FEF

L’Olot passarà noves proves per assegurar que manté només dos positius

2a divisió B. El club garrotxí vol confirmar que a part dels dos jugadors ja aïllats, la resta de la plantilla està apte per tornar a entrenar-se després de confinar-se voluntàriament des del dissabte

L’Olot rea­lit­zarà demà noves pro­ves als seus fut­bo­lis­tes i tècnics després de con­fir­mar-se el dis­sabte pas­sat dos posi­tius per coro­na­vi­rus en la seva plan­ti­lla, un fet que va obli­gar a sus­pen­dre el matx de la pri­mera jor­nada entre el Cor­nellà i els gar­rot­xins. Els fut­bo­lis­tes i tècnics pas­sa­ran al llarg del dia un nou test per con­fir­mar que, a part dels dos juga­dors infec­tats, la resta està en per­fec­tes con­di­ci­ons, un ele­ment indis­pen­sa­ble per retor­nar als entre­na­ments i pre­pa­rar el matx con­tra el Barça B del diu­menge vinent.

Si tot va bé, el diven­dres es tor­na­rien a fer les pro­ves per asse­gu­rar els nega­tius i així dis­pu­tar el matx con­tra els blau­grana sense més entre­bancs.

Pre-reserva d’entra­des

L’Olot ha anun­ciat que els seus socis ja poden fer la pre-reserva d’entra­des per assis­tir al muni­ci­pal i veure el par­tit del seu equip con­tra el Barça B del diu­menge vinent a les 17.00 h. Per culpa del coro­na­vi­rus, l’afo­ra­ment al camp serà limi­tat a 850 espec­ta­dors i per això, els socis de l’enti­tat gar­rot­xina tin­dran pre­ferència, per ordre d’ins­cripció, a l’hora d’acce­dir al recinte. A més, cada soci tindrà l’opció d’apun­tar a un menor de 10 anys per les dife­rents vies d’ins­cripció com a través de la botiga ofi­cial del club (INTE­GRA), al cen­tre de la ciu­tat, mit­jançant el cor­reu electrònic socis@​ueolot.​com o per mis­satge de What­sApp al 636052884.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.