Girona

“Vull fer dupla amb Stuani”

Nahuel Bustos. Després de debutar, el davanter argentí és presentat com a futbolista del Girona

Amb el seu debut con­tra l’Ovi­edo a Mon­ti­livi en què va fer-se notar aviat amb la cen­trada que Monchu va con­ver­tir en el gol del tri­omf, Nahuel Bus­tos va posar de mani­fest per què és un dels fit­xat­ges del Girona que més expec­ta­ti­ves ha gene­rat. “Espe­rem que puguis expres­sar tot el que por­tes dins com a fut­bo­lista, que és molt”, va dir Delfí Geli. “És un luxe que esti­guis aquí”, hi va afe­gir Qui­que Cárcel, que li van donar la ben­vin­guda al club en la seva pre­sen­tació. “Estic molt con­tent de ser aquí”, va començar el davan­ter, de 22 anys, que després de ser sen­sació en el fut­bol argentí va rebre diver­ses pro­pos­tes d’equips de supe­rior cate­go­ria. “Venir al Girona no és un pas enrere, són molts pas­sos enda­vant. És un club molt bonic, amb una gran estruc­tura i tre­ba­llaré per apor­tar coses i que con­tinuï crei­xent”, va dir.

Pel que fa a l’estrena de diu­menge, Nahuel va afir­mar que es va sen­tir “molt bé”, tot i els set mesos que feia que no jugava. “Sumar minuts em va anar molt bé. He estat molt temps sense com­pe­tir. Aquesta última set­mana vaig poder-me entre­nar amb l’equip i, a poc a poc, amb els par­tits, aniré aga­fant el ritme. El cent per cent del meu estat físic arri­barà tre­ba­llant”, va expres­sar. En la seva pri­mera presa de con­tacte a la gespa, però, no hi va ser el refe­rent de l’equip, Crist­hian Stu­ani, amb qui, a més, com­par­teix posició a la gespa. “En Crist­hian és una gran per­sona, a més de ser un gran juga­dor. Em va rebre i em va donar la ben­vin­guda i sem­pre s’ha mos­trat pre­dis­po­sat a aju­dar-me. Em va rebre de la millor manera”, va asse­gu­rar l’argentí, que va reconèixer que vol for­mar tàndem amb l’uru­guaià: “Espero fer dupla amb ell.”

Entre­nant-se des de fa una set­mana, Nahuel va expli­car com va ser el seu ater­ratge al ves­ti­dor. “Tots els com­panys m’han rebut bé i estic agraït. Em sento com a casa. M’he tro­bat un grup molt sa, de bons juga­dors i de bones per­so­nes. Llui­ta­rem per asso­lir els objec­tius”, va dir el fut­bo­lista, que hi va afe­gir: “A l’equip el vaig veure bé. Tenim molt bons juga­dors. Sin­ce­ra­ment no conec els altres rivals, però penso que estem a l’altura per poder com­pe­tir i acon­se­guir els objec­tius.”

LA FRASE

Venir al Girona no és un pas enrere, són molts passos endavant. És un club molt bonic
Nahuel Bustos
DAVANTER DEL GIRONA
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.