Girona

Més jove que mai

Rècord. Dels 16 jugadors utilitzats a Saragossa, 8 són menors de 23 anys, quatre no en tenen ni 20

Durant l’escal­fa­ment a La Roma­reda, i fins i tot just abans que Hernández Maeso asse­nyalés el començament, vete­rans com Ber­nardo i Anto­nio Luna par­la­ven amb Ramon Ter­rats, debu­tant després d’haver fet un sol entre­na­ment amb el pri­mer equip. També durant el par­tit, enmig del silenci de l’estadi, se sen­tien crits d’apro­vació –des de la ban­queta i des del mateix ter­reny de joc– cap al bar­ce­loní, que va fer un par­tit de nota alta en la seva estrena. La presència de Ter­rats en l’onze va ser el més des­ta­cat d’un dia espe­cial per als fut­bo­lis­tes del filial del Girona, que van apro­fi­tar l’allau d’absències per fer-se un lloc. El guió va tenir un mal desen­llaç, però Ter­rats no serà l’únic que recor­darà el Sara­gossa-Girona de dime­cres. Va ser l’estrena al pri­mer equip, també, per al juga­dor de Sant Antoni de Vila­ma­jor Èric Mon­jo­nell i per al tor­de­renc Jan­dro.

Dels quinze fut­bo­lis­tes que va uti­lit­zar Fran­cisco a Sara­gossa, n’hi ha vuit que són menors de 23 anys. Alguns són de ple dret del pri­mer equip, com Nahuel Bus­tos (22), Santi Bueno (21), Valery (20 anys, a punt de fer-ne 21) i Pablo Moreno, el més jove (18) amb dor­sal del pri­mer equip. Pau Víctor, Jan­dro i Mon­jo­nell són els altres menors de 20 anys que van tenir minuts a La Roma­reda en l’equip més jove pre­sen­tat pel Girona en un par­tit de lliga. La presència d’Aday, Juan Car­los, Ber­nardo i Luna fa pujar la mit­jana d’edat (23,9) de tots els par­ti­ci­pants dime­cres.

Juan Carlos
(90’) 32
Calavera
(90’) 25
Santi Bueno
(90’) 21
Bernardo
(90’) 31
Luna
(90’) 29
Yoel Bárcenas
(90’) 27
Ramon Terrats
(87’) 20
Gumbau
(82’) 25
Aday
(45’) 32
Nahuel Bustos
(69’) 22
M. Sylla
(87’) 26
Valery
(45’) 20
Pablo Moreno
(21’) 18
Monjonell
(8’) 18
Pau Víctor
(3’) 18
Jandro
(3’) 19
MITJANA D’EDAT 23,9
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)