Girona

Juan Carlos: “No renunciem a res, des del respecte i la humilitat”

Girona. El porter del conjunt gironí, Juan Carlos, admet el potencial de l’Espanyol i es mostra convençut que el seu equip hi tindrà resposta

Juan Car­los Martín Cor­ral ha atès als mit­jans de comu­ni­cació de forma telemàtica per repas­sar i valo­rar l’actu­a­li­tat del Girona, que s’enfronta a l’Espa­nyol el diven­dres al RCDE Sta­dium. El por­ter, que va començar com a suplent de Ari­ja­net Muric en els dos pri­mers par­tits ha apro­fi­tat molt bé la lesió del seu com­pany i les cites que ha tin­gut aquest amb la selecció de Kosovo per con­so­li­dar-se sota els pals.

A nivell per­so­nal

“Em trobo bé. L’any pas­sat va ser com­pli­cat però amb el tre­ball dia a dia es veuen les coses d’un altre manera. Em sento bé, feliç a Girona i clar que tots volem jugar, però això ho deci­deix el tècnic. Jo tre­ba­llo fort per si em toca com­pe­tir poder aju­dar a l’equip a dins del camp, i també a fora”, ha comen­tat el por­ter del Girona.

El pro­jecte

El man­xec va arri­bar el curs pas­sat a un Girona can­di­dat a l’ascens però enguany les aspi­ra­ci­ons s’han vist reduïdes: “El que va pas­sar el curs pas­sat va ser un cop dur pels juga­dors, la ciu­tat i l’enti­tat. S’ha de ser humils, clars i pen­sar que som un club en cons­tant crei­xe­ment. El pro­jecte de l’any pas­sat era per tor­nar a pri­mera a curt plaç i això es manté. Els favo­rits són altres, però tan de bo puguem llui­tar per alguna cosa bonica”.

L’expulsió de Sylla

El por­ter va viure en pri­mer per­sona com el col·legiat expul­sava al davan­ter català d’ori­gen sene­galès, que segons el propi, es diri­gia a Juan Car­los en les seves excla­ma­ci­ons: “Quan acaba el par­tit veig que alguns juga­dors s’acos­ten a l’àrbi­tre com Pau Víctor. Tinc la sen­sació que es diri­geix a mi, però l’àrbi­tre pot­ser va inter­pre­tar alguna cosa i li va ense­nyar la segona groga. N’hem d’apren­dre i, sobre­tot, con­tro­lar els aspec­tes que podem con­tro­lar. El tema arbi­tral l’hem de dei­xar tot i que sen­tim que ens han per­ju­di­cat. Segur que hi haurà altres vega­des que s’equi­vo­ca­ran i en sor­ti­rem bene­fi­ci­ats”, ha expli­cat.

Els perills de l’Espa­nyol

“De Tomás i Embarba són dos grans juga­dors, però tenim clar que el fut­bol és un esport d’equip i s’ha de solu­ci­o­nar com un equip. Nosal­tres també tenim juga­dors impor­tants tot i que Stu­ani no hi pot ser per lesió”, ha dit Juan Car­los, que afe­gia: “L’Espa­nyol té el deure de tor­nar per la via ràpida, però nosal­tres volem créixer, tre­ba­llar i no renun­ciar a res, des del res­pecte i l’humi­li­tat”.

Juan Car­los ha dis­pu­tat els últims nou par­tits de lliga en els quals ha encai­xat vuit dia­nes (qua­tre en els últims tres enfron­ta­ments) i ha man­tin­gut la por­te­ria a zero en qua­tre oca­si­ons.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)