3a divisió FEF

Una estrena golejadora immillorable per a Adrià Casanova

3a divisió. El davanter va fer un ‘hat-trick’ en el primer partit en què veia porteria com a davanter del Peralada. L’atacant de Joanetes no marcava des del 15 de desembre del 2019, en la victòria del seu anterior equip, el Banyoles, contra l’Hospitalet (3-1)

El Pera­lada s’ha enca­par­rat a no des­per­tar-se del somni de fer-la grossa. El con­junt diri­git per Albert Carbó con­ti­nua invicte en el sub­grup B del grup cinquè de ter­cera després d’haver-se dis­pu­tat set jor­na­des de la pri­mera fase de la lliga. Els xam­pa­nyers sumen catorze punts i com­par­tei­xen el lide­ratge amb el Cer­da­nyola i el Sant Andreu. A l’estiu això sem­blava una uto­pia ja que l’equip va haver d’afron­tar diver­ses bai­xes de juga­dors impor­tants, un obs­ta­cle que la direcció espor­tiva –coman­dada per Nitus San­tos– i la tècnica –coman­dada per Albert Carbó– van haver de superar bus­cant les peces idònies; en molts casos, juga­dors joves. L’esforç i el tre­ball hi han tin­gut molt a veure, en el gran inici del Pera­lada en la lliga, que manté la tònica que tenia el curs pas­sat, abans que el coro­na­vi­rus ho para­litzés tot –els pera­la­dencs enca­de­na­ven sis victòries i tenien les posi­ci­ons de play-off a tocar.

En el dar­rer enfron­ta­ment, a casa con­tra la Fun­dació Espor­tiva Grama, els de l’Alt Empordà van esmi­co­lar el con­junt de Santa Coloma gràcies, en part, a una actu­ació bri­llant d’Adrià Casa­nova, el seu davan­ter de referència. El de Joa­ne­tes, que va arri­bar a l’estiu pro­ce­dent del Banyo­les per suplir la baixa sen­si­ble de Marc Medina, fit­xat pel Figue­res, va veure por­te­ria com a blanc-i-verd per pri­mera vegada aquest curs, una estrena immi­llo­ra­ble, amb un hat-trick, el pri­mer, d’una bellesa inver­sem­blant amb una rema­tada al segon pal de xilena. “Estic molt con­tent per l’estrena que vaig tenir. Havia enca­de­nat alguns par­tits amb falta d’encert, però tor­nar a mar­car, fer-ho tres vega­des en un mateix par­tit i amb una diana de xilena, va ser molt maco”, comenta el davan­ter, que ha de fer un exer­cici de memòria per recor­dar el seu dar­rer tri­plet de gols: “Va ser en el pri­mer any de juve­nil amb l’Olot. Ha plo­gut molt, però sem­pre és ben­vin­guda una actu­ació així.”

Casa­nova va poder tor­nar a sen­tir l’adre­na­lina de fer gol gai­rebé després d’un any sense mar­car –l’últim gol el va fer el 15 de desem­bre del 2019 en un Banyo­les-l’Hos­pi­ta­let–; això sí, amb trampa, ja que en el tram final de lliga abans de la pandèmia amb el Banyo­les, l’equip del Pla de l’Estany va tenir una sequera gole­ja­dora bru­tal i, a més, la com­pe­tició ha estat set mesos atu­rada. “No m’hi havia cap­fi­cat gaire, tot i que, com a davan­ter que soc, volia mar­car al més aviat pos­si­ble. El club i el tècnic sem­pre m’han mos­trat con­fiança i això fa que no hi hagi pen­sat gaire. Al final ha arri­bat gràcies al tre­ball de tot l’equip”, afirma.

L’equip, en un moment dolç

El Pera­lada, com Casa­nova, es va treure la llosa de la falta d’efec­ti­vi­tat i el poc rèdit de gols que sumava abans del matx con­tra la FE Grama per man­te­nir-se en les posi­ci­ons pre­fe­ren­ci­als de la taula, amb dret a somiar. “Ja en la pre­tem­po­rada tota la plan­ti­lla i el cos tècnic estàvem fent una gran feina i grans par­tits. Sabíem que calia man­te­nir el nivell i així ho hem acon­se­guit, tot ha anat força rodat”, ana­litza el davan­ter de Joa­ne­tes, un dels nous a la plan­ti­lla. “L’aco­bla­ment de tots ha estat magnífic. Ja conei­xia els més vete­rans del club, com Sergi Romero, Aroca, Vila­nova o Ritxi, de la meva etapa al Figue­res, però amb la resta també ha estat fàcil. Em trobo a gust al Pera­lada, m’han mos­trat con­fiança des del pri­mer dia i això és el millor que li pot pas­sar a un fut­bo­lista”, sen­ten­cia un Adrià Casa­nova que, com la resta de com­panys, ja cen­tra els esforços a pre­pa­rar el pròxim par­tit de lliga, diu­menge vinent, al camp del Gra­no­llers. “Serà molt com­pli­cat, però hi anem amb con­fiança. Estan acon­se­guint grans resul­tats a domi­cili, però en aquesta cate­go­ria jugar a camp con­trari sem­pre costa més a tots els equips”, con­clou.

LES REACCIONS D’ADRIÀ CASANOVA

Estic molt content per tornar a marcar; fer-ho tres vegades en un mateix partit i amb una diana de xilena va ser molt maco
El club i el tècnic sempre m’han mostrat confiança i això fa que no hi hagi pensat gaire. Al final ha arribat gràcies al treball de tot l’equip
Em trobo a gust al Peralada, m’han mostrat confiança des del primer dia i això és el millor que li pot passar a un futbolista
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)