Girona

Míchel: “No ens aturarem aquí”

Míchel Sánchez ha com­pa­re­gut visi­ble­ment con­tent a la sala de premsa. Tot i treure’s la samar­reta de “Europa, ja som aquí” el madri­leny va enviar un mis­satge d’opti­misme i cele­bració a tot­hom.

Cele­bració

“És un dia per cele­brar-ho. Per veure una mica el pro­jecte que porta el club en aquests últims anys. Aquests juga­dors han fet històrica i avui és un dia espe­cial per a ells. Haver acon­se­guit això és molt bonic, però ara tenim una avan­tatge bona per arri­bar a la Cham­pi­ons. Almenys que sàpiguen que hi ha una recom­pensa amb tot el tre­ball que s’ha fet. Me’n recordo per tots aquells juga­dors que han patit a segona divisió”, ha dit Míchel.

“El més impor­tant és la con­fiança i la manera de tre­ba­llar del club. Qui­que va ser molt sin­cer en la pri­mera reunió. Que venien de dos cops durs, hi havia juga­dors joves, etc. No m’ha enga­nyat mai i el pro­jecte sem­pre ha sigut anar crei­xent. Tinc la sen­sació que tots remem cap a la mateixa direcció i això és clau. El dia a dia és molt bo i això fa que esti­gui gau­dint fa tres anys. Això com a entre­na­dor és impa­ga­ble.”

I la Cham­pi­ons a quants punts?

“Amb nou punts, tres victòries més ho tin­dre. Tenim la sen­sació que podem gua­nyar a tot­hom i ara és moment per gau­dir. A par­tir del dimarts

La tor­nada de Toni Villa

“Tots els que han tin­gut pro­ble­mes, va fer l’any pas­sat un tem­po­rada espec­ta­cu­lar. Sem­pre ha sumat i es mereix tor­nar a tre­pit­jar la gespa- És un juga­dor impor­tant i esti­mat, més que la pell de gallina és que ell sigui partícep de tot això. Que la gent vegi dis­po­ni­ble”.

“L’exigència sem­pre ha de par­tir d’un mateix. Jo ho ana­litzo tot i sabem la difi­cul­tat que és gua­nyar a cada par­tit. Està al nivell del Madrid és una exigència que no volíem, tots els tres de dalt poden gua­nyar tots els par­tits. No som aquest estil de club i sabem l’exigència. Volem créixer i fa tres anys que ho estem fent. Nosal­tres des de dins tenim l’exigència i la de fora no la podem con­tro­lar. Anar a Cham­pi­ons és un fet que té el club i és un somni que es pot fer rea­li­tat”, ha dit Míchel.

Borja García, l’adéu a un històric del club?

“Avui esta­vem amb en Juan Car­los al gimnàs i parlàvem de la parada que va fer a Bur­gos i el gol a Eibar. Avui hem par­lat abans de la xer­rada del par­tit que hi havia juga­dors que es merei­xien moltíssim el reco­nei­xe­ment de tot­hom. Borja és molt impor­tant per la història del Girona”.

La pri­mera part

“La pri­mera part l’ana­lista ha bai­xat i m’ha dit que era la millor cir­cu­lació de tota la lliga. Con­tra un equip que està ben tre­ba­llat a nivell defen­siu en 4-4-2 i hem acon­se­guit por­tar la pilota en grans velo­ci­tats. Si mires el resul­tat a vega­des t’allu­nyes del joc, ens ha pas­sat últi­ma­ment, i això ens fa fer una passa cap enrere. Per mi la pri­mera part l’he gau­dit, però encara fal­ta­ven 45 minuts.” ha dit Míchel que també deia que encara no havia mirat el What­sapp.

Amb qui ha pen­sat quan ha aca­bat el par­tit?

“Sobre­tot he pen­sat amb la con­fiança del club. A nivell pro­fes­si­o­nal, és difícil tro­bar un lloc on et valo­rin tant. Hi ha molta gent que m’estima i per exem­ple la meva família que alguns han pas­sat temps sense mi. I ho patei­xen quan hi ha mals moments”.

Sobre la pos­si­ble lesió de Yan­gel

“Cre­uem els dits, però ell ha dit que el quàdri­ceps se li estava car­re­gant. No ha notat cap pun­xada, però la sen­sació no era gaire bona. Ara amb l’ale­gria no he pogut pre­gun­tar al doc­tor, espe­rem que li hagin fet la pri­mera explo­ració. De moment no ho sé espe­rem que no sigui gaire cosa”, ha conclòs el tècnic gironí.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.