Girona

Míchel: “No tinc la sensació que surti cap jugador”

L’entre­na­dor del Girona, Míchel, ha com­par­tit les seves impres­si­ons en la prèvia del par­tit de demà al Cívitas Metro­po­li­tano con­tra l’Atlético de Madrid, un duel que es pre­veu exi­gent per al seu equip. Míchel ha par­lat sobre les bai­xes, l’estat de la plan­ti­lla i els rep­tes que enfron­ten davant un dels equips més pode­ro­sos d’Europa.

Les bai­xes i la situ­ació de la plan­ti­lla

Míchel ha començat abor­dant les bai­xes: “Valery està recu­pe­rant-se de la seva malal­tia, encara no està per jugar, i la resta tot bé. És veri­tat que Toni Villa dei­xarà l’equip i Manu Vallejo també. Són juga­dors als quals estem molt agraïts per la seva pre­dis­po­sició, el seu tre­ball i la seva manera de fer.” També ha par­lat sobre la situ­ació de Yáser Aspri­lla, el recent fit­xatge del Girona: “No pot jugar encara Aspri­lla perquè no té fitxa per jugar demà, espero que per dijous esti­gui.”

Un repte davant un rival poderós

Sobre l’Atlético de Madrid, Míchel ha lloat el tre­ball del seu entre­na­dor, Diego Sime­one: “El Cholo ha acon­se­guit que sigui un dels equips més top del món i d’Europa, ha acon­se­guit títols i estar a la Cham­pi­ons. Porto molts anys a l’equip i ha esta­bi­lit­zat el club en un nivell molt alt. Aquest any han fet fit­xat­ges molt top i penso que és un can­di­dat al títol.” Tot i reconèixer la difi­cul­tat del par­tit, ha expres­sat la seva con­fiança en el seu equip: “És un par­tit molt difícil i com­pli­cat per a nosal­tres, però també tenim il·lusió, moti­vació i ganes per fer un gran par­tit. Crec que som capaços de fer-lo i, dins de la difi­cul­tat, podem créixer en el par­tit.”

El rol d’Aspri­lla i els objec­tius de l’equip

Refe­rint-se a Yáser Aspri­lla, Míchel ha des­ta­cat les qua­li­tats del juga­dor: “És un juga­dor molt jove. Hem fet molt bons fit­xat­ges de juga­dors de molta qua­li­tat però hem de fer equip. Té una esquerra increïble, un u per u molt bo. Hem de tenir tran­quil·litat amb ell i és un gran fit­xatge.”

Sen­sa­ci­ons gene­rals de l’equip

Míchel ha fet balanç de l’estat de l’equip i la pre­pa­ració per als pròxims par­tits: “Tot­hom està entre­nant molt bé, però hem de con­ti­nuar perquè els petits detalls mar­quen la diferència encara més con­tra aquests rivals. És difícil fer un pronòstic en aquesta situ­ació, perquè no hem jugat encara i això ho marca la com­pe­tició. Estem pre­pa­rats per jugar qual­se­vol par­tit.” A més, ha remar­cat la importància de la men­ta­li­tat col·lec­tiva: “La màxima exigència fa que la men­ta­li­tat sigui col·lec­tiva. Quan estàs en difi­cul­tat pen­ses en tu i no en l’equip, i neces­sito que la solució sigui de l’equip. En aquest sen­tit crec que hem de millo­rar, però estic con­vençut que ho farem perquè tenim talent.”

Fit­xat­ges i el futur de l’equip

Míchel també ha par­lat sobre els objec­tius de la tem­po­rada i la importància dels fit­xat­ges: “Neces­si­tem el millor juga­dor pos­si­ble. Crec que Qui­que ja té la res­posta a la nos­tra difi­cul­tat o a la nos­tra exigència. Estic con­vençut que ell farà el millor per l’equip, i recípro­ca­ment. Els fit­xat­ges han de millo­rar la plan­ti­lla, pel futur és molt top. Estem en crei­xe­ment, i no volíem fer juga­dors per un any. Volíem fer juga­dors pel crei­xe­ment del Girona i no només per la Cham­pi­ons.”

El mer­cat de fit­xat­ges, entra­des i sor­ti­des

Pel que fa a les pos­si­bles sor­ti­des, Míchel ha acla­rit: “No tinc la sen­sació que surti cap juga­dor. Ja he dit que Villa i Vallejo, però penso que ningú més.” Ha afe­git que el club podria bus­car un extrem: “Segur que Qui­que pensa en un extrem, és per l’u per u, i si no troba aquest, bus­carà un altre lloc com el late­ral-extrem.”

Final­ment, ha com­par­tit el seu mis­satge per als nous juga­dors, fent referència a Miovski: “Avui en el vídeo i la xer­rada abans de l’entre­na­ment he dit que la capa­ci­tat d’adap­tació és un talent que porta el juga­dor a dins. No estan aquí per jugar al bàsquet ni al ten­nis, juguem al fut­bol. Que aga­fin la pilota i cap a gol, cap a por­te­ria rival. És el meu mis­satge cap als nous juga­dors. Fàcil i sen­zill, tot­hom està pre­pa­rat.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.