Girona

“Si guanyem, ho veurem tot diferent”

Rubén Baraja Entrenador del València

El tècnic del València, Rubén Baraja, també va aten­dre els mit­jans locals en la prèvia del duel a Mes­ta­lla con­tra el Girona. L’exju­ga­dor pro­fes­si­o­nal va adme­tre que no sap com sor­tirà el rival a con­seqüència dels pocs dies de des­cans que tin­dran els de Míchel: “De vega­des tens menys temps de des­cans i estàs millor inex­pli­ca­ble­ment. No es pot saber, però el que és clar és que estem ini­ci­ant la tem­po­rada i la càrrega de par­tits és molt gran”, expli­cava Baraja, que afe­gia: “El Girona pot variar la seva ali­ne­ació i fer cinc o sis can­vis amb juga­dors fres­cos, perquè té plan­ti­lla per fer-ho. Nosal­tres hem d’inten­tar fer el nos­tre par­tit i sabem que per com­pli­car la vida al rival hem d’estar per damunt seu en l’aspecte físic, l’acti­tud, la inten­si­tat i l’ener­gia, ja que ens exi­girà molt.”

L’entre­na­dor del con­junt valencià va mos­trar-se tran­quil tot i la tra­jectòria del seu equip en les cinc pri­me­res jor­na­des, que l’ha dut a l’última posició de la taula: “Hem de gua­nyar un par­tit, i només així ho veu­rem tot dife­rent. Can­vien les sen­sa­ci­ons i la visió de tot, tenim una gran opor­tu­ni­tat de fer-ho a Mes­ta­lla.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)