Girona

Una visita complicada

Divisió d’honor juvenil. Els de Sergi Mora reben el Barça aquesta tarda (16 h) al municipal de Vidreres per disputar la quarta jornada

El juve­nil del Girona rep aquesta tarda (16 h) el Barça. Els blanc-i-ver­mells són els ante­penúltims de la taula (cator­zens) i els bar­ce­lo­nins, en canvi, són els segons, dar­rere l’Espa­nyol però amb els matei­xos punts (12). Arri­ben a Vidre­res invic­tes, i en canvi, els de Sergi Mora encara no conei­xen la victòria. Després d’empa­tar la pri­mera jor­nada con­tra el Gimnàstic Man­resa, van per­dre els tres par­tits següents con­tra el Cor­nellà, el Nàstic i el Mallorca. Pel camí, però, van gua­nyar el pri­mer par­tit de la UEFA Youth Lea­gue per 0-2 con­tra el PSG. Això sí, amb un equip un pèl dife­rent (sub 19), amb juga­dors que estan en dinàmica del filial. Per al par­tit d’avui, Sergi Mora no podrà dis­po­sar de Zaka, que va veure la ver­me­lla en l’últim par­tit, i dos juga­dors tocats man­te­nen la incògnita de si hi haurà una altra baixa d’última hora.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)