Girona

Un total de 120 minuts en 5 mesos

Girona Míchel ha apostat sempre per la continuïtat de Gazzaniga, amb Pau López esperant el moment

El 16 d’agost es va fer ofi­cial la cessió de Pau López al Girona, un fit­xatge que va gene­rar expec­tació a Mon­ti­livi, però va ser el 4 de desem­bre, en el pri­mer par­tit de la copa del Rei davant la UD Logroñés, quan va debu­tar final­ment amb la samar­reta blanc-i-ver­me­lla. Malau­ra­da­ment, aquest va ser un dels enfron­ta­ments més nega­tius per a l’equip, que va que­dar eli­mi­nat a la pri­mera opor­tu­ni­tat, un cop va per­dre con­tra un rival infe­rior, de la quarta lliga esta­tal. El par­tit va ser com­pli­cat per al Girona, i Pau López va tenir poca feina, tot i que la majo­ria del perill va ser gene­rat pels locals. El por­ter de Sant Gre­gori només va demos­trar la seva soli­desa amb una atu­rada des­ta­cada, i que va ser l’únic xut que va haver d’atu­rar entre els tres pals.

En total, Pau López va dis­pu­tar 120 minuts, ja que va jugar tant la pròrroga com la tanda de penals. Tot i la seva actu­ació, en què va atu­rar un dels cinc llançaments, no va poder evi­tar que els locals pas­ses­sin a la següent fase. El matx es va veure mar­cat per una actu­ació estel·lar de Pol Arnau, late­ral català del Logroñés, que va haver d’exer­cir de por­ter durant més d’una hora després de la lesió del seu com­pany a la por­te­ria. Pol Arnau va ser clau en la tanda de penals, i es va con­ver­tir en l’heroi ines­pe­rat de la jor­nada. Va ser un cop dur per a l’equip, i també per a les aspi­ra­ci­ons de dis­po­sar de més minuts i opor­tu­ni­tats per a Pau López. La copa era el seu gran apa­ra­dor i qui sap si pot­ser hau­ria fet replan­te­jar alguna cosa a Míchel.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)