Girona

El Girona rebrà el Sevilla el dissabte 18 a les 14h

LaLiga ha modi­fi­cat diver­sos hora­ris cor­res­po­nents a la de la jor­nada pri­mera jor­nada de la segona volta, la vin­tena, que es dis­pu­tarà entre el 17 i el 20 de gener. I una de les modi­fi­ca­ci­ons afecta al Girona, que final­ment rebrà la visita del Sevi­lla a Mon­ti­livi el dis­sabte 18 de gener a les 14h i no pas el diu­menge a les 21h com estava pre­vist ini­ci­al­ment.

L’eli­mi­nació del Sevi­lla a la copa en mans de l’Alme­ria ha permès a la lliga moure el dia i l’hora del matx per per­me­tre als de Míchel gau­dir d’un dia més de des­cans en vista a la dis­puta del par­tit de la setena jor­nada de la Cham­pi­ons Lea­gue a San Siro con­tra el Milan (dime­cres 22 a les 21h).

L’Espa­nyol con­ti­nuarà obrint la jor­nada, diven­dres 17 de gener a les 21h, amb la visita del Valla­do­lid en un par­tit vital en la lluita per evi­tar el des­cens i el Barça visi­tarà el Coli­seum per enfron­tar-se al Getafe el dis­sabte 18 de gener a les 21h.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)