Girona

“Ens falta més regularitat per aspirar a Europa”

Míchel va valo­rar el matx dels seus des­ta­cant l’esforç i la per­so­na­li­tat de l’equip con­tra un rival d’altíssim nivell com l’Arse­nal. Tot i l’eli­mi­nació de la Cham­pi­ons, l’entre­na­dor ha subrat­llat la millora col·lec­tiva i indi­vi­dual de juga­dors com ara Dan­juma i Antal, sense obli­dar la importància de man­te­nir la regu­la­ri­tat per aspi­rar a Europa el curs que ve.

“Penso que hem fet un bon par­tit con­tra un rival espec­ta­cu­lar en totes les fases del joc. Per mi, és un dels millors equips del món. Hem com­pe­tit molt bé, els juga­dors ho han donat tot i han mos­trat una gran per­so­na­li­tat. Ens falta regu­la­ri­tat per aspi­rar a Europa. Ara toca cen­trar-nos en la lliga, millo­rar i tro­bar aquesta con­tinuïtat”, va expli­car.

“Sobre el gol anul·lat a Stu­ani, per nosal­tres era gol. L’hem gau­dit i ens hem abraçat. Al final, són els petits detalls que no hem con­tro­lat els que ens han allu­nyat dels objec­tius, com va pas­sar con­tra el Rayo. Però hem com­pe­tit bé i això és el que vol el club, ser fidels a la nos­tra manera de jugar. Avui hem fet un pas enda­vant”, va des­ta­car Míchel, que va rei­vin­di­car els seus.

“Dan­juma ha estat molt con­nec­tat i estic con­tent per ell. També per Antal, que debu­tava i ha fet un bon par­tit, i per Pau, que podria haver jugat el seu últim par­tit amb el club. Tinc la sort de comp­tar amb una plan­ti­lla en què tot­hom aporta.”

Ara, però, és moment de mirar cap enda­vant: “Tor­nem a posar el comp­ta­dor a zero. Neces­si­tem aquesta men­ta­li­tat cada dia per tenir con­tinuïtat. Tot i el bon tre­ball en la Cham­pi­ons, ara toca fer una gran segona volta en la lliga i con­so­li­dar-nos.”

“Crec que aquesta Cham­pi­ons ens ha fet créixer molt i l’hem gau­dit molt. Hem anat a camps increïbles i hem jugat con­tra rivals d’alt nivell. M’ha exi­git molt com a entre­na­dor i ho hem gau­dit tant com a staff que com a plan­ti­lla. Espero que, al futur estadi del Girona, puguem viure moments euro­peus de nou i omplir-lo amb l’afició”, va sen­ten­ciar Míchel.

STUANI, FRUSTRAT

“Per nosaltres és gol, l’hem celebrat i ens hem abraçat, quedarà per sempre més”

MIRANT L’HORITZÓ

“Tot i el bon treball a Europa, ara toca fer una gran segona volta en la lliga”

REIVINDICACIÓ

“Espero que, al futur nou estadi del Girona, puguem viure més partits així”
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)