Girona

El Girona no fa moviments tot i els cants de sirena

Quiets. El Porto va aparèixer en escena per demanar la cessió de Solís, però per desig de Míchel el colombià no es va moure, com la resta de companys

El Girona no va fer cap movi­ment en l’últim dia de mer­cat d’hivern ni en forma d’entrada ni de sor­tida. Míchel ja sap que amb l’actual plan­ti­lla arri­barà fins al final de la tem­po­rada i que amb aquests fut­bo­lis­tes inten­tarà llui­tar per repe­tir aven­tura euro­pea el curs vinent, tot i que cos­tarà com­plir l’objec­tiu més ambiciós. Final­ment, el desig del tècnic de Valle­cas que no es produís cap sor­tida de cap juga­dor –titu­lar o no, o més habi­tual o menys– es va fer rea­li­tat en un últim dia que va dei­xar, com sem­pre, el major nom­bre de movi­ments en la resta de clubs de la cate­go­ria. De fet, el Valla­do­lid, i en el tram final, el Porto, qui va apos­tar més, van dema­nar la cessió del mig­cam­pista Jhon Solís, amb opció de com­pra, fins al final de la pre­sent cam­pa­nya per reforçar la medul·lar i subs­ti­tuir la pèrdua de Nico, fit­xat pel City.

Tot i la pressió dels por­tu­gue­sos, sobre­tot el Girona no va veure clara l’ope­ració i el colombià es que­darà a la plan­ti­lla blanc-i-ver­me­lla, com a mínim fins al final de la pre­sent cam­pa­nya –els giro­nins van pagar 6 mili­ons a l’Atlético Naci­o­nal de Medellín per obte­nir els ser­veis del jove mig.

Als des­pat­xos del Girona i la direcció espor­tiva coman­dada per Qui­que Cárcel no va ser un dia estres­sant, però tam­poc plàcid i quiet. Els de Mon­ti­livi van pen­sar durant tot el dia si feien l’esforç o apa­rei­xia una opor­tu­ni­tat de mer­cat per reforçar el late­ral esquerre i ofe­rir com­petència a Miguel, a més d’un nou recurs a Míchel –Blind ha fet aques­tes tas­ques a la banda esquerra quan el madri­leny no ha ocu­pat aquesta demar­cació o ha estat lesi­o­nat– i, fins i tot, una peça que reforcés la par­cel·la ofen­siva. Dos intents que van que­dar en això i, final­ment, en la con­fiança que els juga­dors d’atac que ja hi eren millo­rin i facin un pas enda­vant també amb l’arri­bada de l’única cara nova, Art­hur, cedit pel Juven­tus.

El filial sí que es mou

El Girona sí que va reforçar el filial, que lluita per l’ascens directe a segona FEF amb el Reus. Hugo Anglada, pro­ce­dent de l’Osca, amb qui com­pe­tia a segona A, com­pa­gi­narà entre­na­ments a les ordres de Míchel amb com­pe­tició amb Qui­que Álva­rez.

FINS AL FINAL

Solís, va jugar 16 minuts contra Las Palmas, abans d’estar a punt de sortir al Porto

UNA ENTRADA

Arthur Melo ha estat l’únic nova cara al Girona com a cedit per la Juventus de Torí

Dues sortides en total

Tot i evitar la marxa de Solís en l’últim dia de mercat, el Girona sí que ha perdut dos efectius del primer equip tot i que un d’ells tenia dorsal del filial. Selvi Clua va ser el primer de fer les maletes rumb a l’Almeria, que li oferia un contracte millor econòmicament i esportivament, mantenint dorsal del filial andalús però amb presència garantia al primer equip dirigit per Rubi, que lluitarà per tornar a primera per la via de l’ascens directe o del play-off. L’altre component que ha fet les maletes darrerament ha estat Pau López, que, després d’un primer intent al Lens de la Ligue 1, ha acabat fitxant com a cedit per l’Olympique de Marsella al Toluca de Mèxic. Selvi va ser clau en un tram del curs en què les lesions van minvar la plantilla de Míchel i, fins i tot, va gaudir d’alguna titularitat, la més cridanera, al Phillips Stadion contra el PSV. Pel que fa a Pau López, només ha gaudit d’una oportunitat en copa, contra el Logroñés, i, després d’una lumbàlgia de Gazzaniga, 45 minuts en la lliga i el darrer duel de Champions contra l’Arsenal.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.