Girona

Ricard Artero, sotmès a una nova intervenció quirúrgica

Ricard Artero, fut­bo­lista del filial del Girona, ha estat sotmès a una artroscòpia al tur­mell esquerre, amb un temps de baixa apro­xi­mat de qua­tre mesos. Aquesta és la quarta inter­venció quirúrgica que el juga­dor de la Bis­bal ha hagut de pas­sar en els dar­rers dos anys.

Mal­grat els infor­tu­nis físics, Artero sem­blava haver recu­pe­rat el seu millor estat de forma aquesta tem­po­rada, sota les ordres de Qui­que Álva­rez al filial del Girona a Ter­cera Divisió.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.