Girona

Ricard Artero, sotmès a una nova intervenció quirúrgica

Ricard Artero, futbolista del filial del Girona, ha estat sotmès a una artroscòpia al turmell esquerre, amb un temps de baixa aproximat de quatre mesos. Aquesta és la quarta intervenció quirúrgica que el jugador de la Bisbal ha hagut de passar en els darrers dos anys.

Malgrat els infortunis físics, Artero semblava haver recuperat el seu millor estat de forma aquesta temporada, sota les ordres de Quique Álvarez al filial del Girona a Tercera Divisió.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)