Més hoquei

El Mataró es classifica per a la final.

El conjunt maresmenc va derrotar ahir per 5-1 el Juventude Salesiana i va accedir a la fase final del mundial sub-17 d'hoquei sobre patins que es disputa a Braganze. Carla Fontdeglòria (2), Ona Castellví (2) i Aina Florenza van fer els cinc gols de l'equip català. Les jugadores del Mataró es veuran les cares avui (18 h) amb el Rivas Las Lagunas madrileny en el primer partit d'una final en format grup. Demà (11 h) les maresmenques jugaran contra el Projekt 2020.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció