Mundial

Roller Games 2017

hoquei patins

La copa i els campions mundials ja són a casa

Hoquei sobre patins. D’aquí a poc més d’una setmana començarà la temporada oficial

Els components de la selecció espanyola absoluta que va guanyar el títol mundial a Nanjing (Xina) ja han tornat a casa amb la preuada copa que tant va costar de guanyar. Els catalans Xavi Malián, Xevi Puigbí, Albert Casanovas, Raúl Marín, Jordi Adroher, Pau Bargalló, Edu Lamas, Jordi Burgaya i Nil Roca, i el gallec Ignacio Alabart, juntament amb el seleccionador estatal, l’argentí Alejandro Domínguez, van recuperar un títol que s’havia perdut en la darrera edició del mundial i van arribar a la dissetena corona. Els protagonistes del títol tindran poc temps per descansar i ràpidament s’hauran d’incorporar als seus equips. El 29 i el 30 de setembre es disputarà la supercopa d’Espanya i sis d’ells –els dos del Barça, els dos del Reus Deportiu i els dos del Liceo– la jugaran, mentre que l’OK Lliga comença el 7 d’octubre. Els tres jugadors que juguen a Portugal no començaran la competició de lliga fins al 21 d’octubre.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció