Lliga Europea

El Palau és eliminat pel Benfica en els penals

Lliga europea femenina. El Bigues va guanyar i va passar a quarts

El Gene­rali Palau de Ple­ga­mans va ser eli­mi­nat en els vui­tens de final de la lliga euro­pea feme­nina en els penals a la com­pli­cada pista del Ben­fica por­tuguès. El temps regla­men­tari va fina­lit­zar amb una der­rota per 3-2, però com que a casa el Palau havia gua­nyat per 1-0, es va anar a la pròrroga. En el temps suple­men­tari no hi va haver gols i en els penals les por­tu­gue­ses es van impo­sar per 2-1 i es van clas­si­fi­car per als quarts. Berta Bus­quets i Carla Fon­de­glo­ria van mar­car en el par­tit i Carla Fon­de­glo­ria va ano­tar el penal.

El Bigues i Riells es va clas­si­fi­car per als quarts de final en tor­nar a gua­nyar el Cou­tras francès per 4-1. En el par­tit d’anada ja es va impo­sar per un clar 0-5. El seu rival en els quarts de final serà el Gijón, que va gole­jar el Merig­nac francès (11-1). El Vol­tregà, que estava exempt, s’enfron­tarà a l’Iser­lohn ale­many.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)