Més hoquei

La sort europea dels onze equips catalans

Hoquei sobre patins. El sorteig de la lliga europea, la WS Europe Cup i la lliga europea femenina es farà aquest matí a Correggio, Itàlia

Els onze equips cata­lans que aquesta tem­po­rada dis­pu­ta­ran les com­pe­ti­ci­ons euro­pees sabran avui quins seran els seus rivals en el sor­teig que es farà a la loca­li­tat ita­li­ana de Cor­reg­gio, abans de començar l’euro­peu juve­nil. En la lliga euro­pea els setze equips par­ti­ci­pants es repar­ti­ran en els qua­tre grups. El Barça, campió de la lliga euro­pea el curs pas­sat, serà un dels qua­tre caps de sèrie, jun­ta­ment amb l’Spor­ting i el Ben­fica, campió i sub­campió de la lliga de Por­tu­gal, i el Lodi, el campió italià. El Reus, el Noia, i el Liceo gallec seran els altres repre­sen­tants de l’OK Lliga i sabran a quin grup van a parar.

En la lliga euro­pea feme­nina hi haurà catorze equips, amb el Man­lleu, el Palau de Ple­ga­mans i el Vol­tregà com a repre­sen­tants cata­lans, i com­pleta la par­ti­ci­pació de l’OK Lliga feme­nina el Gijón asturià, que defen­sarà el títol con­que­rit l’any pas­sat.

En l’antiga copa de la CERS, ara ano­me­nada WS Europe Cup, hi haurà cinc equips cata­lans que espe­ren rival: el Lleida –que defen­sarà el seu títol–, el Cal­des, l’Igua­lada, el Vol­tregà i el Girona, que debu­tarà en una com­pe­tició euro­pea.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.