OK Lliga

Un positiu del Caldes fa ajornar 2 partits de l’OK Lliga

Hoquei patins. Se’n disputen quatre de la sisena jornada i un de la novena

El posi­tiu per Covid-19 d’un juga­dor del Cal­des va pro­vo­car l’ajor­na­ment de dos par­tits més de la sisena jor­nada de l’OK Lliga. El Cal­des havia de jugar demà a casa con­tra l’Igua­lada i l’enfron­ta­ment ha estat ajor­nat, men­tre que tam­poc es dis­pu­tarà el Reus-Lleida, perquè l’equip llei­datà va ser el dar­rer rival dels cal­de­rins fa una set­mana.

D’aquesta sisena jor­nada només es dis­pu­ta­ran qua­tre par­tits: el Noia-Mataró, el Girona-Barça i el Cala­fell-Tara­dell, aquesta tarda, i el Llo­ret-Vic, demà. També es jugarà el Liceo-Ven­drell de la novena jor­nada, perquè tots dos tenien els seus par­tits de la sisena ajor­nats.

Sisena jornada
Noia - Mataró 18 h
Girona - Barça 18 h
Calafell - Taradell 18 h
Lloret - Vic demà 19 h (E3)
Liceo - Palafrugell ajornat
Vendrell - Voltregà ajornat
Caldes - Igualada ajornat
Reus - Lleida ajornat
Novena jornada
Liceo - Vendrell demà 12 h
Patrocini
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)