OK Lliga

El Girona fa patir el Barça

Hoquei sobre patins. Els gironins remunten un 0-2, s’avancen, planten cara i només cedeixen en els darrers quatre minuts

Girona 3 Barça 5

GARATGE PLANA GIRONA:Llaverola, Grau, Rovira, Aguirre i Pelicano –inicial–; Vázquez, Pujol, Sánchez, Nadal i P. Fernández.BARÇA:S. Fernández, Alabart, Pascual, Panadero i Rodrigues –inicial–; Bargalló, Roca, Llorca, Nunes i Egurrola.GOLS:0-1 (24’) Rodrigues. 0-2 (31’) Rodrigues (p.). 1-2 (36’) Pujol. 2-2 (40’) Sánchez. 3-2 (43’) Sánchez. 3-3 (45’) Nunes. 3-4 (46’) Panadero. 3-5 (50’) Panadero.ÀRBITRES:E. Rivas i D. Pedrola.FALTES:9 del Girona i 6 del Barça.

El Garatge Plana Girona va per­dre con­tra el Barça, però va fer patir el líder i li va plan­tar cara en tot moment. Els giro­nins van fer un bon par­tit i van tenir pos­si­bi­li­tats de pun­tuar fins al final. Van encai­xar el pri­mer gol un minut abans del decans i, en la segona part, els blau­grana es van avançar amb el 0-2. La lluita, l’entrega i l’encert dels giro­nins els van per­me­tre cap­gi­rar el mar­ca­dor (3-2) amb un gol de Gerard Pujol i dos de seguits de Car­les Sánchez. En els dar­rers cinc minuts, els blau­grana van impo­sar la seva qua­li­tat i es van avançar, però no van asse­gu­rar la victòria fins a l’últim minut.

Patrocini
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)