Més hoquei

Catalunya venç l’‘All Stars’ en un espectacle solidari

Hoquei sobre patins. IV Nadal sobre rodes. Un bon nombre de les millors jugadores del món es reuneixen al Joan Ortoll de Calafell en un duel de ritme frenètic i poca hipoteca tàctica

Catalunya 8 All Stars 3

CATALUNYA:Surós, Busquets, Ferrón, Anglada i Florenza -equip inicial-; Vicente (p.s.), Solé, Vicky Porta, Ambrós i Xicota.ALL STARS:Navarret, Sousa, Silva, Herrera i Arxé -equip inicial-; Vieira (p.s.), Ramon, Borràs i Carrera.GOLS:0-1 (5’) Herrera. 1-1 (5’) Florenza. 2-1 (9’) Florenza. 3-1 (17’) Solé. 4-1 (18’) Porta. 4-2 (26’) Carrera. 5-2 (27’) Ambrós. 5-3 (280) Arxé. 6-3 (30’) Xicota. 7-3 (40’) Solé. 8-3 (47’) Xicota.

La selecció cata­lana feme­nina d’hoquei sobre patins va der­ro­tar ahir per 8-3 una selecció de figu­res mun­di­als for­mada per juga­do­res de l’OK Lliga i de la lliga por­tu­guesa en el IV Nadal sobre rodes, que es va jugar al pavelló Joan Ortoll de Cala­fell. Una festa de l’esport femení amb pri­me­res figu­res que també va tenir un ves­sant soli­dari per con­tri­buir a la Fun­dació Amics Joan Petit. L’equip català ja havia gua­nyat la Gol­den­Cat, però ahir va tenir la par­ti­ci­pació de les juga­do­res del Gene­rali Palau, que en aque­lla ocasió dis­pu­ta­ven el mun­dial a l’Argen­tina. L’equip All Stars va tenir la baixa a última hora de la juga­dora del Fraga Adri­ana Gutiérrez. El par­tit va ser molt obert tàcti­ca­ment, amb molt de ritme i amb acci­ons espec­ta­cu­lars.

Her­rera, a pas­sada de la por­tu­guesa Mar­lene Sousa (Ben­fica), va avançar l’All Star en un con­tra­a­tac, però la killer Aina Flo­renza va empa­tar sis segons més tard en el minut 5, en el marc d’un inici embo­git i amb una mica més d’espe­rit defen­siu del que es podia intuir, que, lògica­ment, es va anar diluint. Flo­renza, letal, va fer el 2-1. Les cire­res de la selecció d’estre­lles les va reme­nar Sousa, que va exhi­bir la seva gran qua­li­tat i visió de joc. També es va lluir Gemma Solé, que va fer el 3-1 (17’) en una acció per­so­nal. Porta va cla­var el 4-1 a boca de canó (18’).

Sousa, millors direc­tes

A la mitja part es va fer un con­curs de fal­tes direc­tes que va gua­nyar la màgia de Sousa, amb Laura Vicente desig­nada millor por­tera.

Car­rera va reduir diferències tot just ser­vir de cen­tre (4-2), però Ambrós va repli­car com­bi­nant amb Flo­renza (5-2). Arxé va des­viar amb tota la intenció del món el cacau de Car­rera (5-3). I Xicota, entrant fins a la cuina, va fer el 6-3 en uns pri­mers minuts d’alt vol­tatge. Solé, com un llamp, va mar­xar sola i va aixe­car i picar el 7-3. Xicota va esta­blir el 8-3 entrant pel mig i ren­di­bi­lit­zant amb eficiència una pas­sada de Flo­renza.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)