Més hoquei

El Barça juvenil i el Mataró aleví, campions d’Espanya

El Barça juve­nil, que va der­ro­tar per 4-1 el Girona en la final a Gan­dia, i el CH Mataró A aleví, que va superar el Compañía de María gallec en la final per 4-1 a Sevi­lla, van gua­nyar els cam­pi­o­nat d’Espa­nya de les seves res­pec­ti­ves cate­go­ries aquest cap de set­mana, una mos­tra del domini del plan­ter català en hoquei sobre patins.

Els gols dels blau­grana els van fer Quim Gabarró (2), Miquel Escala i Car­les Casas. Gabarró, amb 9 gols, va ser el pit­xitxi del cam­pi­o­nat, seguit pel juga­dor del Girona Biel Nadal (8). Ariza va mar­car per part giro­nina.

A Sevi­lla, el Mataró va plas­mar la seva supe­ri­o­ri­tat amb els gols de Martí Domingo (3) i Àlex Cruz. El Cal­des Recam Làser A, per la seva banda, va aca­bar ter­cer després de superar l’Aluche per 0-3. L’equip cal­derí va caure en les semi­fi­nals con­tra el Compañía de María (3-5).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)