OK Lliga

El Barça i el Reus guanyen el primer partit dels quarts del ‘play-off’

Els blaugrana superen per 3-1 el Sant Just i el Reus s’imposa per 3-0 al Calafell

El Barça i el Reus­De­por­tiu Vir­gi­nias han sumat la pri­mera victòria en els quarts de final del play-off pel títol de l’OK Lliga. Els blau­grana han superat per 3-1 el Senergy Reno­va­bles Sant Just, men­tre que els reu­sencs s’han impo­sat per 3-0 al Par­lem Cala­fell. El Reus jugarà segon par­tit d’aquesta eli­mi­natòria al millor de tres enfron­ta­ments el dis­sabte 25 (17 h) a la pista del Cala­fell, i el Barça jugarà el diu­menge 26 (16.15 h) en el pavelló del Sant Just.

Pri­mer temps ajus­tat

El par­tit entre el Reus i el Cala­fell ha estat molt dis­pu­tat i ani­ve­llat en la pri­mera part i mal­grat que han tin­gut oca­si­ons s’ha arri­bat al des­cans amb el 0-0 ini­cial. En el minut tres de la segona mei­tat Martí Casas ha avançat al reu­sencs i a onze minuts del final Maxi Oruste ha ano­tat el segon (2-0). El Cala­fell ha dis­po­sat d’un falta directe a deu minuts del final, però Arnau Xaus l’ha enviat fora. El Cala­fell ha ata­cat sense por­ter al final, i a mig minut per aca­bar Maxi Oruste ha fet el 3-0 a por­te­ria buida. El Reus ha tin­gut les bai­xes per sanció de Sergi Ara­gonès, dos par­tits, i David Gelmà, cinc par­tits, pels inci­dents del duel con­tra el Lleida en la penúltima jor­nada de lliga.

Inici amb gols

Pau Bar­galló ha mar­cat dos gols en els pri­mers sis minuts de par­tits i ha encar­ri­lat la victòria. El Barça ha dis­po­sat d’oca­si­ons, però no les ha trans­for­mat i a un minut del des­cans Edu Fernández ha mar­cat el 2-1. La segona mei­tat ha estat més ani­ve­llada i el Sant Just ha dis­po­sat d’oca­si­ons per empa­tar i Joan Pujalte ha enviat una falta directe al pal. João Rodri­gues ha mar­cat el 3-1 de penal a un minut del final, i Pau Bar­galló ha des­a­pro­fi­tat una falta directe a pocs segons per aca­bar. Sergi Pana­dero ha estat baixa d’última hora per una lesió en els isquio­ti­bi­als de la cuixa esquerra.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.